کد خبر : 37611
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 خرداد 1398- 02: 20

فرمانده سپاه قدس گیلان:

سالها آرزو داشتیم نماینده ولی فقیه در استان یکبار هم که شده در بین جوانان حضور پیدا کنند اما این آرزو بر دلمان ماند و هیچ وقت در گذشته محقق نشد

سالها آرزو داشتیم نماینده ولی فقیه در استان یکبار هم که شده در بین جوانان حضور پیدا کنند اما این آرزو بر دلمان ماند و هیچ وقت در گذشته محقق نشد

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: سالها آرزو داشتیم نماینده ولی فقیه در استان یکبار هم که شده در جلسات شجره طیبه صالحین حضور پیدا کنند اما این آرزو بر دلمان ماند و هیچ وقت چنین امری محقق نشد.

به گزارش گیلانستان، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر امروز در مجمع استادیاران حلقات صالحین سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ما باید به روش های خاصی، انقلاب را به پیش ببریم اظهار داشت: تربیت جوانان در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی ماموریتی است که مقام معظم رهبری به سپاه واگذار کرده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه سپاه در بحث سازندگی و تولید علم با جدیت ورود کرده است تصریح کرد: سپاه قدس گیلان در تلاش است تا در راستای انجام فعالیت های تربیتی از ظرفیت ائمه جمعه استفاده کند.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه فرماندهان نواحی با ائمه جمعه باید ارتباط داشته باشند گفت: تربیت بسیجیان باید مدنظر مربیان صالحین باشد تا در آینده ۱۰ میلیون جوانان انقلابی و حزب الهی در راستای تحقق اهداف اسلام و انقلاب محقق شود.

سردار عبدالله پور همچنین ضمن تایید سخنان حجت الاسلام سمیعی در این جلسه پیرامون لزوم بهره‌مندی از ظرفیت بالای آیت الله فلاحتی جهت پیشبرد موضوعات فرهنگی تاکید کرد: سالها آرزو داشتیم نماینده ولی فقیه در استان یکبار هم که شده در بین جوانان و چنین جلساتی حضور پیدا کنند اما این آرزو بر دلمان ماند و هیچ وقت چنین امری محقق نشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را گامی در راستای زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج) دانست و تصریح کرد: ما باید از همه ظرفیت‌های خود را در راستای زمینه‌‌سازی ظهور امام عصر(عج) و ایجاد تمدن نوین اسلامی استفاده کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار