کد خبر : 51142
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399- 05: 8

یک فعال سیاسی اجتماعی مطرح کرد؛

سردار آقازاده و مبارزه با فساد مدیریتی در استان/ اشاره به نمونه‌هایی از فساد در بدنه دولتی گیلان

سردار آقازاده و مبارزه با فساد مدیریتی در استان/ اشاره به نمونه‌هایی از فساد در بدنه دولتی گیلان

وقتی در این سال ها مدیران صنعت و معدن و تجارت ، معاون استاندار، مدیرکل جهاد کشاورزی ، مدیرکل ورزش و جوانان، میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی و مدیران منطقه آزاد و ثبت و … در گیلان دستگیر می شوند را چگونه می توان تحلیل کرد؟!

به گزارش گیلانستان، نقی هدایتی از فعالان سیاسی اجتماعی استان گیلان در واکنش به اظهارات شجاعانه سردار آقازاده منتخب مردم رشت در مجلس که در جمع سایر نمایندگان مطرح شده بود، طی یادداشتی نوشت:

“گناه مردم چیست که استان گیلان از نظر مدیریتی باید جزء فاسدترین استان ها باشد. تصمیم گیری‌های مدیریتی بدون تعقل و قبیله‌ای موجب عقب ماندگی استان شده است. مدیریت استان در شان مردم نیست”. موارد فوق بخشی از اظهارات سردار آقازاده منتخب مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه مجمع نمایندگان منتخب استان گیلان است که در صفحه اینستاگرام وی منتشر شد ه است . در باره موضع اخیر سردار آقازاده توجه به نکات زیر ضروری است:
• سردار آقازاده یکی از فرماندهان فداکار و خوشنام و ساده زیست و پاکدست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و اظهارات ایشان مبنی بر این که گیلان از نظر مدیریتی جز فاسدترین استان هاست حتما مبتنی بر اطلاعات و اشراف وی به مشکلات موجود در سیستم اداری و مدیریتی استان است . به نظر می رسد نهادهای نظارتی و حتی مدیریت عالی استان باید به استقبال این موضوع بروند و با اخذ اطلاعات ایشان ، برای کاهش دغدغه های مردم برای مبارزه با فساد ، گام های موثری بردارند .
• وقتی در این سال ها مدیران صنعت و معدن و تجارت ، معاون استاندار، مدیرکل جهاد کشاورزی ، مدیرکل ورزش و جوانان، میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی و مدیران منطقه آزاد و ثبت و … در گیلان دستگیر می شوند را چگونه می توان تحلیل کرد ؟
• وقتی مدیریت ورزش استان نه بر اساس شایستگی های فکری و مدیریتی بلکه بر اساس توصیه و حمایت این یا آن نماینده انتخاب می شود و اغلب روسای هیات ها براساس نسبت نزدیکی با فلان نماینده یا سیاسی انتخاب می شوند و ورزش استان در شرایط نامناسبی قرار دارد چه باید گفت؟
• وقتی در مدیریت شهری فساد بیداد می کند تا جایی که بعضی از اعضای شورا هم ناگزیر می شوند علنا به برخی از موارد فساد اشاره کنند و مشکلات بیداد می کند چگونه می توان سکوت کرد ؟
• وقتی رسانه های جمعی که دیده بان اجتماعی هستند و گیلان جایگاه هفتم نشریات چاپی و رتبه سوم پایگاه های خبری را دارد و از دولت یارانه می گیرند و نسبت به فقر ، فساد و تبعیض موضع فعالی ندارند چه می توان گفت ؟
• وقتی رودخانه ها از شن تهی می شوند. وقتی آلودگی های زیست محیطی سلامت مردم را به خطر انداخته است . وقتی کوه خواری و زمین خواری شیوع دارد. وقتی پیمانکار ، اسپانسر فلان کاندیدای مجلس می شود . وقتی اطلاعات مناقصه ها لو می رود . وقتی گیلان رتبه اول مددجویان کمیته امداد را دارد . وقتی حریم های راه ، آب ، برق و … به راحتی تصرف می شود و … چگونه می توان سکوت کرد و هیچ نگفت ؟ و دهها نمونه دیگر که می تواند مصداق اظهارات سردار آقازاده ارزیابی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار