کد خبر : 228
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۸:۳۳

سردار علیزاده: اینکه برخی را بی اصل و نصب و مغول بنامیم کار زشتی است

سردار علیزاده: اینکه برخی را بی اصل و نصب و مغول بنامیم کار زشتی است

عضو شورای راهبردی حزب الله گیلان با بیان اینکه فردی که این حرف را زده خود از مدیران دولت نهم بوده است تاکید کرد: حداقل این فرد باید احترام خود را نگه می داشت و به خود چنین توهینی نمی کرد.

به گزارش درگیلان، سردار نظرعلی علیزاده در گفت‌وگو با صبح مشرق،در واکنش به اظهارات یک مسئول در خصوص توهین به دولت نهم و دهم و بی اصل و نصب خواندن مخاطبان، اظهار داشت: کسانی که چنین سخنانی بر زبان می‌آورند ابتدا خودشان را معرفی و شناسنامه اشان را رو کنند.

وی با بیان اینکه کارنامه انقلابی و دوران دفاع مقدس منتقدان واضح و شفاف است افزود: اینکه برخی را بی اصل و نصب و دولت مردان و مسئولان را مغول بنامیم کار زشتی است.

عضو شورای راهبردی حزب الله گیلان گفت: برآیند نگاه تنگ حزبی و شخصی به مسایل گفته های اینچنینی است که در نزد مردم جایگاهی ندارد.

سردار علیزاده با تأکید بر اینکه به دولت فعلی نیز همان مردمی که به دولت نهم و دهم رای دادند رای داده اند تصریح کرد: دو قطبی سازی جامعه و توهین به ارزش ها از نقشه های دشمنان انقلاب است و همه باید بصیر باشیم.

وی با بیان اینکه فردی که این حرف را زده خود از مدیران دولت نهم بوده است تاکید کرد: حداقل این فرد باید احترام خود را نگه می داشت و به خود چنین توهینی نمی کرد.

عضو شورای راهبردی حزب الله گیلان گفت: ۱۷۵ شهید غواص از نسل دلواپسان بودند و با دلواپسی برای انقلاب مظلومانه به شهادت رسیدند و بهتر است یک مسئول وقتی حرفی می زند ریشه به تیشه خود نزند!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار