کد خبر : 37
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مهر 1393- 11: 11

سرمربی داماش گیلان: داماش باید بدون نوسان بازی کند

سرمربی داماش گیلان: داماش باید بدون نوسان بازی کند

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه این تیم دارای مهره‌های جوان است، گفت: بازیکنان داماش باید عملکردی بدون نوسان در بازی‌ها داشته باشند.

به گزارش “در گیلان” : امید هرندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به عملکرد داماش در بازی نخست در برابر شهرداری تبریز اظهار کرد: حریف ما تیمی پر مهره بود اما کادر فنی داماش به خوبی این تیم را آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی و نکات لازم را به بازیکنان خود گوشزد کرده بود.

وی با بیان اینکه تیم حریف انتظار چنین نمایشی از داماش را نداشت، افزود: در میدان مسابقه با ارائه یک بازی منطقی حریف خود را مبهوت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در ایستگاه نخست لیگ برتر تصریح کرد: از بازیکنانم راضی هستم و اگرچه یک بازی خوب انجام دادیم که نتیجه آن شیرین بود اما باید مراقب بازیکنان خود باشیم زیرا این تیم مهره‌های جوانی دارد.

وی افزود: بازیکنان ما باید مراقب باشند تا در بازی‌ها عملکرد مطلوب بر جای بگذارند و این‌گونه نباشد که یک روز عالی ظاهر شویم و در بازی دیگر ضعیف عمل کنیم، بلکه باید بدون نوسان باشیم.

هرندی با اشاره به محرومیت داماش از وجود تماشاگر در بازی بعدی گفت: ما در پنج هفته نخست نسبت به دیگر رقبای خود بدشانس هستیم. در دو بازی از پنج بازی اول میزبان هستیم و در یکی از دو دیداری که داماش میزبان است به دلیل محرومیت باید بدون تماشاگر بازی کنیم.

این سرمربی با اشاره به اینکه به استمرار روند خوب در داماش می‌اندیشیم، تصریح کرد: بهره‌مندی از حمایت‌های هواداران خوب داماش امتیاز مثبتی بود که در بازی آینده از آن محروم هستیم.

وی درباره حریف آینده تیم داماش با پاس همدان اظهار کرد: پاس همدان تیم خوبی بوده و بازی نخست خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و تیمی منطقی و دارای یک سرمربی خوب به نام داود مهابادی است.

هرندی با بیان اینکه مهابادی سال‌هاست در لیگ دسته اول کار می‌کند، خاطرنشان کرد: این سرمربی به خوبی خصوصیات لیگ یک را می‌شناسد و حریف آسانی به حساب نمی‌آید.

وی به حضور خود در داماش اشاره کرد و یادآور شد: داماش متعلق به مردم و هواداران است و به عشق مردم و هواداران داماش فعالیت می‌کنم و امیدواریم بتوانیم با کسب نتایج قابل قبول رضایت آنها را جلب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار