کد خبر : 14964
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 تیر 1396- 29: 10

سفر به استانها باید هدف داشته باشد/ این بازدیدها را که آقای رئیس جمهور و خیلی از وزرا و معاونین هم چندین بار انجام داده اند

سفر به استانها باید هدف داشته باشد/ این بازدیدها را که آقای رئیس جمهور و خیلی از وزرا و معاونین هم چندین بار انجام داده اند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر آقای جهانگیری و دیگر دوستان سفر خوبی است و مردم ما مهمان نواز هستند ولی سفر باید هدف داشته باشد. این آقایان چه چیزی را میخواهند افتتاح کنند؟!

جبار کوچکی نژاد در جریان بازدید از پایگاه خبری تحلیلی گیلانستان با اشاره به یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای ۷ تیر و در راس آنها شهید بهشتی مظلوم را گرامی می داریم. آن ایام روزهای سختی برای نظام و انقلاب بود که هم درگیر ترورهای این چنینی و هم درگیر جنگ ۸ سال دفاع مقدس بودیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر جهانگیری و معاونین رئیس جمهور به استان گیلان خاطرنشان کرد: هرسفری در استان را به خیر و صلاح مردم می بینیم و ان شالله که گره های زندگی مردم را باز کنند و رونق اقتصادی پیش آورند.

وی با بیان اینکه معتقدیم مردم ما سادگی و صرفه جویی و انسان های ساده زیست را دوست دارند، تصریح کرد: متاسفانه ما شعار حکومت حضرت امام علی(ع) را سر می دهیم ولی خیلی با حکومت ایشان فاصله داریم؛ در حالیکه بعد از ۳۸ سال از انقلاب باید این فاصله را به حداقل می رساندیم. عملکرد ما مسئولین باعث شده که اینقدر فاصله داشته باشیم و عادت کرده ایم به پذیرایی های آنچنانی از مسئولینی که به استان سفر می کنند.

کوچکی نژاد همچنین ابراز نمود: سفر آقای جهانگیری و دیگر دوستان سفر خوبی است و مردم ما مهمان نواز هستند ولی سفر باید هدف داشته باشد. این آقایان چه چیزی را میخواهند افتتاح کنند؟

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: آیا فقط برای بازدید آمده اند، خب این بازدید را که آقای رئیس جمهور و خیلی از دیگر وزرا و معاونین هم چندین بار انجام داده اند. بازدید با سفر فرق می کند. بله افراد می توانند به طور غیر رسمی و بدون آنکه هزینه ای به استانها تحمیل کنند برای بازدید تشریف بیاورند.

وی اذعان داشت: اگر ۵ پروژه بزرگ ملی را خواستیم افتتاح کنیم و آن وقت یک مقام بلندپایه کشوری به استان بیاید همه ما خوشحال می شویم ولی اگر سفرها در این حد نیست نیازی به این همه تشریفات نمی باشد.

کوچکی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم این سفرها هزینه بالا و نتیجه بسیار پایین برتی مردم نداشته باشد.

قسمت دوم مصاحبه تفصیلی کوچکی نژاد در بازدیدش از گیلانستان پیرامون اوضاع نابسامان شکایت از رسانه های منتقد دولت به زودی منتشر می شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دکتر اویس یکشنبه , ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲

نماینده محترم
مطمئن باشید همه ی سفرها ی دولتمردان ،آن هم به استان گیلان ، آن هم در فصل تابستان ، آن هم برای افتتاح پروژ ه های ساحل انزلی ، هدف دارد و اساسا نمی تواند بی هدف باشد البته هد ف های کلی آن ؛افتتاح پروژ ه های در حا ل اتمام است؟؟؟و تشکر از پختگی زیاد مردم ؟؟؟هدف جزیی هم بهره مندی از سواحل زیبای انزلی
برای تمدد اعصاب وزرای بیچاره ومدیران و هیات همراه ،با اندک هزینه هواپیما و هتلینگ ،از خزانه مش رجب تا بتوانند بهتر به خلق الله خدمت کنند؟؟؟؟

رفتن به نوار ابزار