کد خبر : 30801
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵

سپاه قدس گیلان از دامداران فعال در عرصه اقتصاد مقاومتی تجلیل می‌کند

سپاه قدس گیلان از دامداران فعال در عرصه اقتصاد مقاومتی تجلیل می‌کند

بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از دامداران فعال که نقش مهمی در تولید پایدار و اقتصاد مقاومتی استان دارند تجلیل می‌کند.

به گزارش گیلانستان،روح‌الله پوراسماعیلی در گفت‌وگویی اظهار داشت:‌ بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان برای نخستین بار قصد دارد از تعداد 400 نفر از دامداران فعال این استان که نقش بسیار مهمی در عرصه تولید پایدار و اقتصاد مقاومتی دارند تجلیل به عمل آورد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان عنوان کرد:‌ برنامه تجلیل و تقدیر از دامداران فعال استان گیلان در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی به همت بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان 9 صبح فردا سه‌شنبه 22 آبان در تالار زیدار شهرستان رودبار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این دامداران با کمترین امکانات در عرصه تولید فرآورده‌های لبنی فعالیت می‌کنند تصریح کرد:‌ قدردانی و توجه به این قشر زحمت‌کش جامعه و سایر اقشار دیگری که بدون هیچ چشم‌داشتی در عرصه تولید و پیشرفت کشور فعالیت دارند امید و انگیزه بیشتر را در آنان تقویت می‌کند.

پوراسماعیلی ‌با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بیان داشت: توجه به اقتصاد ملی با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی برای رسیدن به توسعه پایدار امری است که مقام معظم رهبری در قالب تبیین اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به آن تأکید فراوانی دارند.

وی خروج کشور از وابستگی و کسب استقلال اقتصادی را از اهداف و سیاست‌های مهم سپاه اعلام کرد و افزود:‌ سپاه قدس گیلان و بسیج سازندگی استان در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تاکنون اقدامات بسیار خوبی را در این راستا انجام داده است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان حمایت از تولیدکنندگان و رفع موانع و مشکلات آنان را مورد تأکید قرار داد و گفت:‌ بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان امیدوار است با اجرای برنامه‌ها و اقدامات حمایتی خود بتواند گامی مؤثر در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در استان بردارد.

انتهای پیام‌/‌تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار