کد خبر : 41800
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

سپیدرود ۲ – علم و ادب ۰؛ ۳ امتیاز شیرین سپیدرود در شب تولد سرمربی

سپیدرود ۲ – علم و ادب ۰؛ ۳ امتیاز شیرین سپیدرود در شب تولد سرمربی

تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته پنجم رقابت‌های لیگ یک با برتری دو بر صفر مقابل علم و ادب تبریز به مکان ششم جدول صعود کرد.

به گزارش گیلانستان دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و علم و ادب تبریز در هفته پنجم رقابت‌های لیگ یک در ورزشگاه شهید توانا تبریز در حضور بیش از ۲۰۰ هوادار به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: امیر عیار

کمک‌داوران: صادقی رستمی و سجاد نجفی نژاد

ترکیب تیم فوتبال سپیدرود رشت:

مهدی اسلامی، مهیار نوری، محمود خمیسی، هومن ربیع زاده، ساسان شیرمردی، محمدرضا زینال خیری، میثم فردوسی، مجتبی محبوب مجاز، جواد آقایی پور (ایمان شوریابی از دقیقه ۶۵)، پویا نزهتی (از دقیقه ۷۲ نوید حیدری)، محمد دادرسی (احسان پیرهادی از دقیقه ۶۸).

سرمربی: علی نظرمحمدی

ترکیب تیم فوتبال علم و ادب تبریز:

آرمان ایازلو، مهدی قریشی، محمد قنبری، محمد شاه‌محمدی، احمد حسین زاده، رضا نجاری، سجاد رهبر (از دقیقه ۷۹ سجاد کریم زاده)، امین شجاعیان، محمد لطفی (از دقیقه ۷۵ رامین خلیل پور)، سیامک رضایی (از دقیقه ۸۵ عرفان سیدی)، علی نظری.

سرمربی: یونس باهنر

شاگردان علی نظرمحمدی این روزها منسجم و پیوسته به‌پیش می‌روند، سپیدرود برای دومین بار در چهار هفته ابتدایی لیگ موفق شد بازی باخته را با پیروزی عوض کند، این تیم در هفته چهارم لیگ درحالی‌که دو بار از استقلال خوزستان عقب‌افتاده بود در پایان با نتیجه سه بر دو به پیروزی دست یافت تا شادمانی را به اردوگاه ارتش سرخ هدیه دهد.

شاید هواداران تیم فوتبال سپیدرود رشت با دیدن بازی‌های شاگردان علی نظرمحمدی بیش‌ازپیش حسرت داشتن تیمی این‌چنین در فصل گذشته را بخورند، تیمی جنگنده، جسور و منسجم که تا ثانیه‌های پایانی مسابقه دست از تلاش برنمی‌دارد، این تیم دیگر واپسین ثانیه‌های مسابقه گل تساوی را دریافت نمی‌کند و با رمز ایثار و جان‌فشانی در بازی‌ها حضور پیدا می‌کند.

اوج فداکاری بازیکنان سپیدرود رشت وقتی خودنمایی می‌کند که بدانیم این تیم تا پایان هفته چهارم رقابت‌های لیگ یک، دریافتی نداشته است و به حُرم نفس گرم هوادارانش به‌پیش می‌رود، هوادارانی که سرمایه‌های اصلی این باشگاه مردمی هستند.

سپیدرود رشت پس از کسب دو پیروزی پیاپی مقابل نیروی زمینی تهران و استقلال خوزستان از روحیه بالایی برخوردار است، در سوی مقابل تیم علم و ادب تبریز در چهار دیدار اخیر خود متحمل چهار شکست شده و کاندیدای اصلی سقوط به لیگ دسته دوم است.

سرخ‌های شهر باران بدون توجه به میزبانی حریف، بازی را هجومی آغاز کرده و می‌توانستند با پیروزی به رختکن بروند، موقعیت‌های ایده‌آل سپیدرود در نیمه نخست توسط محمد نزهتی و مجتبی محبوب مجاز از دست رفت.

دو تیم در نیمه دوم بازی متعادلی به نمایش گذاشتند ولی این سپیدرود بود که در دقیقه ۷۲ توسط محمد نزهتی به گل دست‌یافت، استارت تندوتیز وینگر سپیدرودی‌ها، وی را در موقعیتی ایده‌آل قرار داد و نخستین گل مسابقه به ثمر رسید، سپیدرود رشت بار دیگر در این دیدار به گل رسید، احسان پیرهادی در میان غفلت مدافعین علم و ادب با شوتی سهمگین دومین گل سرخ‌های شهر باران را به ثمر رساند و پیروزی دو بر صفر را نصیب سپیدرود کرد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب پیروزی مقابل علم و ادب تبریز ۱۰ امتیازی شده و به مکان ششم جدول صعود کرد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار