کد خبر : 72896
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴

‍مدعیان بیشمار یک صندلی!

سکان اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان به چه کسی خواهد رسید؟!

سکان اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان به چه کسی خواهد رسید؟!

.

به گزارش گیلانستان، با روی کار آمدن دولت انقلابی، لزوم تغییر در راس سازمان های دولتی بیش از پیش احساس می شود، یکی از این سازمان های اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان است که علاقمندان بیشماری از امنیتی و دانشگاهی گرفته تا چهره های سیاسی و اقتصادی برای در اختیار گرفتن سکان این کشتی، در دریای طوفانی ابراز علاقه کردند.

اندکی بیش از صد روز از آغاز ریاست جمهوری حجت الاسلام ابراهیم رییسی می گذرد و حال که کابینه هم تشکیل شده، مردم بی صبرانه منتظر رسیدن قطار تغییرات به شهرستان ها هستند. به خصوص که در گیلان استاندار هم انتخاب شده و نوبتی هم باشد نوبت تغییر مدیران کل و فرمانداران است.

این شتری است که چه بخواهید چه نخواهید بر سر درب هر سازمانی می خوابد، فقط باید مراقبت کرد مثل دولت های قبلی که به جای اصولگرا و اعتدالی، اصولگرانما و اعتدالی نما سوار بر مسند مدیریت برخی سازمانها شدند، این بار نیز به جای انقلابی، انقلابی نما سوار بر مرکب ریاست نشود.

یکی از این سازمان ها که تغییر در آن خیلی محتمل تر از سایر سازمانهاست، اداره کل ورزش و جوانان گیلان است که البته لیستی طولانی از مدعیان را در خود می بیند و وزیر ورزش و استاندار را دچار سردرگمی و چالش کرده است.

در این اداره کل به لطف رفتار هیجانی یکی از مدیران کل پیشین، افراد زیادی هستند که با کارنامه “معاونت اداره کل” اکنون مدعی مدیرکلی هستند، بی آنکه درک درستی از شرایط داشته باشند.

و اکنون دقیقا به همین خاطر که مدعیان بی شمار داخلی مشغول کشیدن نردبان از زیر پای یکدیگر هستند، مدعیان خارجی فرصت را غنیمت دانسته و از محیط های اقتصادی و اجتماعی و حتی سیاسی خواهان خدمت به ورزش گیلان هستند در این میان شاید چهره‌های علمی و دانشگاهی قابل تحمل تر باشند ولی این هشدار را باید به جامعه ورزش داد که اگر نتوانند دور یک میز تصمیم واحدی بگیرند پربیراه نیست که در آینده باید عتاب و خطاب یک بیگانه با ورزش را تحمل کنند.
خط اول ورزشی

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار