کد خبر : 41868
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهریور 1398- 27: 18

شبکه هنرمندان حوزه اجتماعی گیلان تشکیل می‌شود

شبکه هنرمندان حوزه اجتماعی گیلان تشکیل می‌شود

معاون اجتماعی سپاه قدس استان گیلان از تشکیل شبکه هنرمندان حوزه اجتماعی در این استان خبر داد.

به گزارش گیلانستان محسن جعفری امروز در نشست با جمعی از هنرمندان، کارگردانان و تهیه‌کنندگان رسانه‌ با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت هنر برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: معاونت اجتماعی سپاه قدس استان گیلان از طرح‌ها و ایده‌های هنری در حوزه ازدواج آسان، کاهش طلاق، پیشگیری از اعتیاد و رفع آسیب‌های اجتماعی حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه معتقدیم هنر و رسانه بهترین ابزار برای فرهنگ‌سازی در جامعه است، افزود: هنرمندان گیلانی در سطح کشور و بین‌المللی سرآمد بوده و از همه اصحاب هنر، تئاتر، مستندسازان، بازیگران، سینما، فیلم کوتاه و  تهیه‌کنندگان برای مشارکت در ساخت محصولات شاخص و فاخر فرهنگی دعوت می‌کنیم.

معاون اجتماعی سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه در حوزه احیای امربه‌معروف و نهی از منکر نیز برنامه‌های خوبی را در ۱۶ شهرستان گیلان در حال اجرا داریم، گفت: برای احیای این فریضه الهی از ائمه جمعه و جماعات، هیئت‌های امنای مساجد، اساتید و دانشگاهیان کمک می‌خواهیم.

جعفری با اشاره به اینکه رسانه نقش مهمی را در آموزش، فرهنگ‌سازی و بسط و گسترش ارزش‌های اسلامی در جامعه دارد، بیان کرد: گیلان از استان‌های پیشتاز در حوزه رسانه بوده و در همین راستا شبکه خبرنگاران محرومیت‌زدایی استان تشکیل و فعال‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه هنر می‌تواند خوب و بد و هنجار و ناهنجار را برای آحاد جامعه از هم تفکیک کند، تصریح کرد: به همین دلیل این ابزار در کاهش جرم و یا اطلاع‌رسانی و آگاهی دادن به جامعه می‌تواند بسیار مؤثر و اثربخش باشد.

به گفته معاون اجتماعی سپاه قدس استان گیلان شبکه هنرمندان حوزه اجتماعی در این استان با همکاری بسیج صداوسیما و بسیج هنرمندان تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار