کد خبر : 43047
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰

رئیس‌کل دادگستری گیلان:

شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در گیلان تشکیل شد

شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در گیلان تشکیل شد

رئیس‌کل دادگستری گیلان با اشاره به تعیین شعب ویژه در دادگستری این استان جهت رسیدگی به جرایم انتخاباتی گفت: دستگاه قضایی رقابت کاندیداها را تحت‌نظر دارد و با قاطعیت با تخلفات و جرایم برخورد می‌کند.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی امروز در نشست ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان گیلان در رشت ضمن تاکید بر ایجاد فضای پرنشاط جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: رسانه‌ها و صداوسیما موظف هستند با پوشش عملکرد و اقدامات مسئولان نقشه‌های دشمنان در رابطه با ناامید کردن مردم را خنثی کنند.

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان با اشاره به تعیین شعب ویژه در دادگستری این استان جهت رسیدگی به جرایم انتخاباتی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی رقابت کاندیداها را تحت‌نظر دارد و با قاطعیت تخلفات و جرایم انتخاباتی را تا قبل از اتمام انتخابات مورد رسیدگی قرار داده و احکام صادره را نیز به اطلاع عموم خواهد رساند.

وی با بیان اینکه نشر اخبار و اطلاعات موثق در دنیای کنونی بسیار حائز اهمیت است تصریح کرد: با توجه به گسترش رسانه‌ها و فضای مجازی و گردش گسترده اطلاعات در آن، مسئولان و مدیران بایستی این فضا را کنترل کرده و در رابطه با انتشار اخبار و اطلاعات درست و موثق تلاش کنند.

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان از رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در کمترین زمان خبر داد و گفت: دستگاه قضایی با کسانی که بخواهند فضای انتخابات را دچار آشوب کرده و آرامش روانی مردم را خدشه‌دار کنند با تشکیل پرونده قضایی در کمترین زمان برخورد می‌کند زیرا پیروزی در انتخابات از هر روشی مذموم و ناشایست است.

خلیلی انتشار درست و به‌موقع اخبار و اطلاعات را مانع فریفته شدن مردم توسط رسانه‌های بیگانه عنوان کرد و ابراز داشت: مردم خواستار دریافت اخبار درست هستند و مسئولان و رسانه‌ها بایستی با انتشار درست و به‌هنگام اطلاعات، از تبدیل شدن یک رقابت سالم انتخاباتی به دشمنی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار