کد خبر : 82815
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

شناسایی ۱۸۰ بنگاه اقتصادی متخلف در حوزه قاچاق کالا در استان گیلان

شناسایی ۱۸۰ بنگاه اقتصادی متخلف در حوزه قاچاق کالا در استان گیلان

به گفته مدیر کل صمت گیلان از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و ۳۰۱ ماموریت و بازرسی برای کشف قاچاق کالا در استان انجام شده که از این تعداد ۱۸۰ بنگاه اقتصادی متخلف شناسایی و دو میلیارد و ۱۷۷ میلیون تومان جریمه شدند.

به گزارش گیلانستان به نقل از فارس، تیمور پورحیدری امروز  در جمع خبرنگاران با یبان اینکه ایجاد آرامش در بازار توسط سازمان صمت گیلان با جدیت دنبال می‌شود، اظهار کرد: سازمان صمت به طور مدام همواره بازرسان خود را به سطح بازار و صنوف مختلف فرستاده تا با نظارت دقیق به کنترل و همچنین ایجاد آرامش در بازار کمک کنند.

 

وی از بازرسی بیش از ۶۰ هزار بازرسی در استان گیلان و توسط سازمان صمت خبر داد و افزود:  از ابتدای امسال تا کنون با بازرسی ۶۳ هزار و ۱۹۸ بنگاه اقتصادی در گیلان، پنج هزار و ۹۱۴ بنگاه متخلف شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

مدیر کل صمت گیلان با اشاره به تخلف میلیاردی واحدهای صنفی متخلف در استان گیلان بیان کرد: با بررسی‌های به عمل آمده این متخلفان در مجموع سه میلیارد تومان جریمه شدند.

 

پورحیدری با تأکید لزوم به بازرسی‌های مداوم در حوزه قاچاق کالا بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و ۳۰۱ مأموریت و بازرسی برای کشف قاچاق کالا در استان انجام شده که از این تعداد ۱۸۰ بنگاه اقتصادی متخلف شناسایی و دو میلیارد و ۱۷۷ میلیون تومان جریمه شدند.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار