کد خبر : 88970
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اسفند 1401- 36: 18

رئیس صمت گیلان خبر داد؛

شناسایی ۷۱ محدوده معدنی در گیلان

شناسایی ۷۱ محدوده معدنی در گیلان

رئیس صمت گیلان با اشاره به شناسایی ۷۱ محدوده معدنی در استان گفت: راه اندازی معدن سنگرود یکی از برنامه‌های اصلی سازمان صمت بود.

به گزارش گیلانستان، تیمور پورحیدری ظهر یکشنبه در مراسم راه اندازی معدن سنگرود رودبار، با بیان اینکه راه اندازی معدن سنگرود یکی از برنامه‌های اصلی این سازمان بود، اظهار کرد: بسیاری از افراد در صدد این بودند که راه اندازی دوباره معدن در این دولت رقم نخورد.

 

وی با اشاره به وسعت ۲ هزار و ۶۰۰ هکتاری معدن سنگرود، افزود: شناسایی ۷۱ محدوده معدنی در گیلان و راه اندازی آن منجر توسعه اقتصادی و اشتغالزایی می‌شود.

 

رئیس صمت گیلان از افتتاح یک واحد معدنی در رودبار خبر داد و بیان کرد: با راه اندازی واحد معدنی در محدوده رستم آباد برای ۱۲۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

 

امام جمعه رستم آباد در این مراسم اظهار کرد: معدن سنگرود ظرفیت‌های معدنی ارزشمندی برخوردار است.

 

احیای معدن سنگرود ثمره اعتماد مردم به دولت سیزدهم است

 

«حجت‌الاسلام حسین مالکی» با اشاره به اشتغال حدود ۴ هزار نفر در زمان اوج فعالیت معدن سنگرود، بیان کرد: راه اندازی مجدد و بهره وری از طرفیت کامل این معدن انقلابی در بخش اشتغال ایجاد می‌کند.

 

وی با اشاره به تعطیلی شرکت‌های امیر منصور آریا در رودبار، افزود: احیا و راه اندازی مجدد این واحدهای صنعتی موجب مهاجرت معکوس در رودبار می‌شود.

 

«طهمورث عموپور» فرماندار رودبار در آئین راه اندازی مجدد معدن سنگرود، اظهار کرد: راه اندازی و احیای معدن سنگرود ثمره اعتماد مردم به دولت سیزدهم است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار