کد خبر : 160
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۸:۳۹

شنیده های انتخاباتی از گوشه و کنار تالش

شنیده های انتخاباتی از گوشه و کنار تالش

مطرح شدن اسامی جدید برای نامزدی در انتخابات تالش، کم رنگ شدن بحث نامزدی احتمالی رضا حق جو، قرارداد عجیب یک نامزد با یک قلیان سرا و … از جمله شنیده های درگوشی بسته جدید خبرهای انتخاباتی تالش بزرگ است.

به گزارش در گیلان، دومین بسته شنیده های انتخاباتی سال 94 تقدیم می شود به علاقمندان به فعالیت های زودهنگام انتخابات در حوزه تالش بزرگ:

بر اساس شنيده هاي ما از فعاليتهاي انتخاباتي نامزدها در اردیبهشت و ابتدای ماه خرداد، اميدي و پورعزيزي همچنان فعالترین افراد در عرصه برگزاری جلسات خصوصی و نشست ها هستند اما سيد محمد اسحاقي، احسن الله رادمهر و حسين نيرومند نیز این روزها بیکار ننشسته اند.

* محور جلسات کنونی سهراب اميدي موضوع اقتصادي و  بررسي اصل 44  قانون اساسی کشور است. نکته حایز اهمیت برای علاقمندان به مباحث انتخاباتی همراهی برادر میلیارد سهراب امیدی با وی است. امير هوشنگ اميدي این روزها پا به پای سهراب در نشست ها و جلسات شرکت می کند.

پایگاه اطلاع رسانی سهراب امیدی نیز این روزها در فضای مجازی راه اندازی شده است.

ماسال نیوز سهراب امیدی

ماسال نیوز

ماسال نیوز سهراب امیدی

* عزيز پورعزيزي دیگر نامزد فعال حوزه تالش بزرگ این روزها مدعي  است  اگر در ماسال و شاندرمن بتوانم دو هزار برگ رأی از آراي مردمي را به خود اختصاص دهم قطعا با آراي اسالم و تالش يكي از كانديداهاي مطرح انتخابات دهم خواهم بود و شايد هم برنده انتخابات در دور اول شوم. پور عزيزي اين روزها در شاندرمن فعالیت بیشتری دارد و با چند تن از تاثير گزاران شاندرمني  نيز نشست داشته است از نكات جالب توجه  فعاليتهاي پورعزيزي در شاندرمن مي توان به حضور وی در يادواره شهداي روستاي پاشكم  اشاره كرد.  يادواره اي كه در كمال تعجب مي توان گفت هيچ يك از كانديداهاي بومي ماسال و شاندرمن در آن حضور نداشتند.

* منصور يوسفي دیگر نامزدی است که حوزه فعاليتي اش كماكان در بخش مركزي تالش و روستاهاي اطراف آن مي باشد. يوسفي اين روزها كمتر در ماسال و شاندرمن ديده شده است. طبق شنيده ها وي با رضا حق جو دیگر نامزد احتمالی تالش با حضور دوستان مشترك جلسه اي  خصوصي خواهد داشت.

ماسال نیوز منصور یوسفی

ماسالنیوز منصور یوسفی

* سهراب صادقي ناو؛ اصالتا اهل خرجگيل است اما ساكن اسالم مي باشد. وي چهره جديد كارزار انتخاباتي تالش بزرگ است.  متاهل و داراي دو فرزند پسر و دختر مي باشد. مدرك تحصيلي اش  كارشناسي ارشد جغرافياي سياسي  و همچنين  دبير  تاريخ با 25 سال سابقه كاري  در دبيرستانهاي اسالم و تالش است. صادقي از اهل تسنن است و با شعار پنج هزار راي پايه از خرجگيل نامزدی خود را برای انتخابات دهمين دوره انتخابات تالش بزرگ اعلام کرده است.

ماسال نیوز سهراب صادقی

* احسن الله رادمهر دیگر نامزد مطرحی است که این روزها تمايلي به فعاليتهاي زياد ندارد و با توجه شرايط شغلي خود  روزهاي تعطيل در منطقه حضور پیدا کرده و جلساتي را نيز برگزار مي كند كه با استقبال خوب مردم همراه بوده است.

* طبق شنيده هاي مردمي يكي از كانديداها با  سفره خانه اي فعال در امور قليان هماهنگ كرده است تا در ايام نزديك به انتخابات سفره خانه اش را مجاني بنام شخص آقاي كانديدا دراختيار جوانان قرار دهد.

گويا آقاي كانديدا در حال فرهنگ سازي و نهادینه کردن فرهنگ کشیدن قليان در بین جوانان تالش بزرگ مي باشند.

*حسين نيرومند؛ كانديدايي كه شش سال است به نحوي در كارزار انتخابات تالش فعال بوده است. وي در آغاز سال 94 نسبت به سال گذشته فعالیت کمتری داشت اما به یکباره فعالیت خود را به شدت زیاد کرده است. نیرومند گويا با راهبرد جديدي تصميم به ادامه فعاليتهاي خود دارد اما آن چيزي كه مسلم است وی هميشه پر سر و صدا بوده و بر خلاف بیشتر كانديداهاي كنوني هيچ وقت چراغ خاموش به جايي نرفته است. این روز وبلا گ هدف نيك كه در امر اطلاع رساني تحركات نيرومند يكي از وبلاگهاي فعال در بين حاميان كانديداهاي انتخاباتي بود مدتهاست  پست جديدي ارائه نداده است.

ماسال نیوز حسین نیرومند

قابل ذكر است كه حسين نيرومند در شب نيمه شعبان فعالیت گسترده ای داشت و در  جشنهاي مذهبي با همراهان بسيار زياد شركت كرد و اين در حالي بود كه اتومبيل هاي  همراه وي  در شهر شاندرمن موجب حيرت و شگفتي برخي از همشهريانش شد چرا كه كارناوال حسين نيرومند در شب نيمه شعبان تداعي كننده ايام نزديك به انتخابات براي آنها بود. اما آنچه كه به واقعيت بيشتر نزديك است حسين نيرومند تا كنون در شاندرمن جلسه اي نداشته است و اين در صورتي است كه  رقيب پر سرو صدايش  سهراب اميدي وعده يك جلسه بي سابقه در قلب شاندرمن را داده است. از طرف دیگر، راه اندازی کارناوال ها برخلاف قانون است و مسلما این نوع فعالیت ها از چشم ناظران انتخاباتی دور نخواهد ماند.  نیرومند این روزها با حضور در ورزشگاه شهید محبی ماسال و جشنواره زیبایی اسب در پارک ساحلی این شهر فعالیت گسترده تری را در شهر ماسال آغاز کرده است.

ماسال نیوز

*سيد محمد اسحاقي معاون ديوان محاسبات استان گيلان نيز از ديگر  كانديداهاي  شاندرمنی فعال حاضر در صحنه مي باشد. وي با تكيه بر قدرت بيان و سخنوري اش در مسير رو به جلو در  حركت است و اگر با همين روال ادامه دهد شايد در رنكينگ كانديداهاي فعال كنوني در ماهاي آينده جا پای خوبی برای خود باز کند. قابل ذكر است كه سيد محمد اسحاقي در گذشته از مجريان برنامه هاي ديوان محاسبات بوده است.

* بيژن شعباني كه تا هفته هاي پيش آمدنش محتمل بود طبق شنيده ها گويا تصميمش با تشويق دوست گرمابه و گلستانش یعنی سيد نظام عبدالحسين زاده (شهردار شاندرمن) و برخي از فعالان حزب اصلاح طلب منطقه جدي شده است اما تاكنون هيچ گونه  فعاليتي از وي مشاهده نشده است.

* از حواشي هاي اين روزهاي انتخابات دهم سرازير شدن هجمه هاي شديد تبلیغاتی و روانی انتخاباتي بر عليه دو كانديداي مطرح دوره گذشته یعنی احسن الله رادمهر و منصور يوسفي است. اما نکته جالب عدم بروز عكس العملي از سوی این دو نامزد در برابر شایعات است.

* از حواشي ديگر انتخابات دهم در ماه اخیر نشست رضا حق جو با عده اي از طرفدارانش بود. طبق شنيده ها در چند روز گذشته عده اي از طرفداران  رضا حق جو در نشستي با وي از او خواستند كه مجددا نامزد انتخابات تالش بزرگ شود. همچنین براساس همین شنیده ها عده ای از همین طرفداران برای تأمین مخارج انتخاباتی حق جو اعلام آمادگی کرده اند اما گويا رضا حق جو واقعا قصد ورود ندارد و به اين جمع نيز جواب مثبت نداده است.

از طرفي شنيده ها از برگزاری نشست های مشترک رضا حق جو با كانديداهاي كنوني حاضر در عرصه فعالیت انتخاباتی حکایت می کند. طبق اخبار رسيده از منابع نزدیک به حق جو، این نامزد پرطرفدار دوره نهم در آينده ای نزدیک با منصور يوسفي، عزيز پور عزيزي و سهراب اميدي و احتمالا برخی نامزدهای دیگر جلساتی خواهد داشت. اما از طرفي ديگر سيد محمد اسحاقي نيز جلسه اي با رضا حق جو در گذشته داشته است كه اين نيز در نوع خود مي تواند جالب باشد چرا كه برخي از طرفداران اسحاقي مدعي هستند اسحاقي شانس بالايي جهت حمايت حق جو در ايام مجاز انتخابات دارد.

*شايعاتي پيرامون راهبرد جديد  آقای ایکس جهت ورود به انتخابات دهم:  طبق شنيده ها آنچنان كه  هفته هاي گذشته در برخي رسانه های منطقه ای مطرح شد یک نامزد مطرح حوزه تالش این بار با تغییر رویه و روش پا به عرصه خواهد گذاشت و به قولی مردم شاهد آقای ایکس دیگری خواهند بود. در همين زمينه  تحليل هاي مختلفي در بين مردم مطرح شده است. از جمله اینکه: آقاي ایکس افرادي از طرفداران قديم خود را با هماهنگي قبلي وارد كارزار كنوني كرده است. افراد واجد شرايطي كه فقط نامي از آنها بعنوان كانديدا مطرح مي شود و گاهی نيز تحركات بسيار ضعيفي ممكن است انجام دهند تا حضورشان در صحنه بعنوان كانديدا حفظ شود و ایکس نيز در آينده با سر و صداي زيادي وارد فعالیت های انتخابتی می شود و كانديداهاي زرگري نيز در زمان معين اعلام مي كنند كه به نفع ایکس بي رقيب كنار مي رويم كه اين كناره گيري به يك باره موجب سرازير شدن موج جديد از افكار و آراي مردمي به سمت ایکس مي شود و …/ماسال نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار