کد خبر : 13844
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 خرداد 1396- 30: 17

شهردار آینده رشت باید سابقه درخشانی در حوزه اجرا و تصمیم‌گیری داشته باشد

شهردار آینده رشت باید سابقه درخشانی در حوزه اجرا و تصمیم‌گیری داشته باشد

منتخب پنجمین دوره شورای شهر رشت با بیان اینکه یک شهردار توانمند باید سابقه درخشانی در حوزه اجرا و تصمیم‌گیری داشته باشد گفت: توجه به شاخص‌های توانمندی علمی و تخصصی، تجربه انجام کارهای اجرایی و بومی بودن از اولویت انتخاب شهردار در شورای پنجم است.

به گزارش گیلانستان، امیرحسین علوی امندانی در گفت‌وگویی با گرامیداشت ماه مبارک رمضان و با اشاره به اینکه دوره پنجم شورای شهر رشت باید چند اولویت مشخص داشته باشد اظهار داشت: اولویت نخست این دوره از شورا، توسعه سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی و دولتی است.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه توسعه سرمایه‌گذاری در بهره‌برداری از پروژه‌های کلان به‌ویژه پروژه‌های عمرانی از مهم‌ترین اولویت‌های شورای پنجم محسوب می‌شود افزود: پروژه‌های عمرانی شهر رشت در اولویت سرمایه‌گذاری‌های مذکور قرار می‌گیرد.

علوی رونق سرمایه‌گذاری را سبب توسعه و رشد اقتصادی شهر عنوان کرد و گفت: توسعه گردشگری با تکیه برموهبت‌های طبیعی شهر نظیر رودخانه، تالاب و پارک‌های رشت از دیگر اولویت‌ها در این دوره از شورا محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه حفظ، حراست، توسعه و سرمایه‌گذاری در اماکن تاریخی شهر رشت می‌تواند رونق گردشگری را در شهر رشت افزایش دهد بیان کرد: اتمام پروژه‌های نیمه کاره چون ساماندهی و جمع آوری آب‌های سطحی شهر رشت از دیگر اولویت‌های این دوره از شوراست.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه دوره چهارم شورای شهر رشت، ساماندهی ترافیک شهر را مقوله‌ای مهم دانست و خاطرنشان کرد: بازگشایی چند مسیر درون شهری و تکمیل رینگ‌های دور شهر رشت می‌تواند بخش عمده‌ای از گره‌های ترافیک شهر را برطرف کند.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه بازبینی بخشی از طرح تفصیلی شهر رشت برای شورای پنجم ضرورت دارد تاکید کرد: با برنامه ریزی و اقدامات درست در حوزه توسعه شهری می‌توان آینده روشنی را برای شهر رشت ترسیم کرد.

وی توان تخصصی و قدرت اجرایی را از ویژگی‌های یک شهردار موفق نام برد و با تاکید بر اینکه یک شهردار توانمند باید سابقه درخشانی در حوزه اجرا و تصمیم‌گیری داشته باشد افزود: توجه به شاخص‌های توانمندی علمی و تخصصی، تجربه انجام کارهای اجرایی و بومی بودن از اولویت انتخاب شهردار در شورای پنجم شهر رشت است.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه مردم با حضور پررنگ خود در انتخابات، پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم‌تر کردند تصریح کرد: باید به پاس این پیروزی عظیم فصل جدیدی در کار و خدمت برای مردم ایجاد کنیم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار