کد خبر : 72874
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۰۹

سخنگوی شورای رشت در گفتگو با گیلانستان:

شهردار در انتصابات اختیار کامل دارد/ نه گزینه ای از جانب شورا معرفی شده و نه اجباری صورت گرفته است

شهردار در انتصابات اختیار کامل دارد/ نه گزینه ای از جانب شورا معرفی شده و نه اجباری صورت گرفته است

سخنگوی شورای شهر رشت گفت: به صراحت می‌گویم که هیچ عضو شورایی نگفته من گزینه ای داشته یا فکری برای انتصابات دارم.

نادر حسینی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با اشاره به مباحث مطرح شده در رسانه ها پیرامون انتصابات شهرداری اظهار کرد: معمولا هر شهردار یا مدیری ابتدا مدتی زمان نیاز دارد تا بررسی‌های بیشتری داشته باشد و ببیند آیا می تواند با تیم فعلی کار کند یا خیر.

سخنگوی شورای شهر رشت در ادامه افزود: اگر نیاز به تغییر مدیری در بدنه شهرداری رشت باشد، یا شخص شهردار محترم با خواسته خودش انتصابی رقم می‌زند و  یا از اعضای شورا و از مشاورین خود مشورت میگیرد و این یعنی شهردار در انتصابات اختیار کامل دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اعضای شورا در انتصابات به شهردار فشاری وارد کرده اند، خاطرنشان کرد: خیر اصلا اینطور نبوده و من به عنوان سخنگوی شورا به صراحت می‌گویم که هیچ عضو شورایی نگفته من گزینه ای داشته یا فکری برای انتصابات دارم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه اعضای شورا همیشه از همه شهرداران می‌خواهند که کابینه یا گروهش از شرایط لازم مدیریتی برخوردار باشند، ابراز نمود: بهتر است قبل از اینکه حکمی صادر شود، نگاه جامعی نسبت به فرد انجام گیرد که بعدا اشکالی در کار پیش نیاید و اینطور نباشد که امروز حکمی صادر شود و فردا گفته شود چون ارزیابی صورت نگرفته بود، شورا از لزوم تغییرات سخن به میان آورده است.

حسینی در پایان مجددا تاکید کرد: معرفی کردن گزینه و فشار آوردن از کارهای شورا نبوده و تاکنون با بررسی های بنده، نه گزینه ای به شهردار معرفی شده و نه اجباری در انتصاب شخصی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار