کد خبر : 7590
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹

شهر رشت محل آموزش رقاصه‌ها نیست/ علما با این گونه پدیده‌های شوم برخورد کنند

شهر رشت محل آموزش رقاصه‌ها نیست/ علما با این گونه پدیده‌های شوم برخورد کنند

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با انتقاد از دعوت از یکی از مدرسان رقص کشورهای غربی در رشت گفت: دعوت از استاد رقص در رشت توجیه‌پذیر نبوده و این شهر با تقدیم صدها شهید محل آموزش رقاصه‌ها نیست.

سردار نظرعلی علیزاده امروز در گفت‌وگویی با اشاره به مبارزه فرزندان شجاع و انقلابی ملت ایران در جهان اسلام اظهار کرد: سربازان ولایت با حضور مستشاری الهام‌بخش مبارزه با استکبار جهانی و نجات‌بخش انسان‌ها و مستضعفان جهان از فساد و بی‌بندوباری هستند.

وی با انتقاد از دعوت از یکی از مدرسان رقص از کشورهای غربی توسط شهرداری رشت، بیان کرد: دعوت از استاد رقص از بلاد کفر برای تربیت رقاص یا رقاصه‌ها با کدام توجیه انجام شده است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان، خواستار برخورد شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت با موضوع مذکور شد و تصریح کرد: شهر رشت با تقدیم صدها شهید محل آموزش رقاصه‌ها نیست.

علیزاده به توجیه برگزارکنندگان کارگاه خلاقیت بازیگری مبنی بر اخذ مجوز از فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و افزود: اگر موضوع مذکور صحیح باشد، این پرسش مطرح می‌شود آیا فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی محل آموزش رقاصه‌ها است.

وی با تأکید بر برخورد علما، ائمه جمعه و جماعت گیلان در مورد موضوع مذکور، گفت: از علمای بزرگوار انتظار می‌رود با این گونه پدیده‌های شوم برخورد کنند./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار