کد خبر : 82701
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 آبان 1401- 56: 17

فرماندار شهرستان رشت تذکر داد:

شورای شهرستان رشت مصوبه خاصی ندارد/ این شورا نقش هماهنگ کننده به خود گرفته است

شورای شهرستان رشت مصوبه خاصی ندارد/ این شورا نقش هماهنگ کننده به خود گرفته است

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه دلیل منظم برگزار نشدن نشست‌های شورای شهرستان رشت در دست بررسی است، گفت: اینکه چرا مدتی است نشست‌های شورای شهرستان تشکیل نمی‌شود بررسی و در صورت تشکیل نشدن حتماً تذکر خواهند گرفت.

به گزارش گیلانستان، حمیدرضا امام پناهی، فرماندار شهرستان رشت در گفت و گویی اظهار کرد: دلیل منظم برگزار نشدن نشست‌های شورای شهرستان رشت در دست بررسی است هرچند کار شهرستان با برگزار نشدن جلسات شورای شهرستان نمی‌خوابد و ما منتظر شورا نمی‌مانیم تا مشکلاتشان پابرجا بماند.

 

وی معتقد است که فرمانداری کار خود را به‌ صورت مرتب و مستمر انجام می‌دهد هرچند قرارگیری شورای شهرستان در کنار فرمانداری می‌تواند فرمانداری را در اجرای امور چابک‌تر کرده و کارها را سرعت ببخشد.

 

فرماندار شهرستان رشت می‌گوید تاکنون شورای شهرستان مصوبات خاصی نداشته که کمیته تطیبق فرمانداری را درگیر خود کند و بیشتر این شورا پیگیر امورات بوده و نقش هماهنگ کننده به خود گرفته است.

 

امام پناهی همچنین گفته است که نشست‌های شورای شهرستان مرتباً تشکیل می‌شده اما اینکه چرا مدتی است تشکیل نمی‌شود بررسی و در صورت تشکیل نشدن حتماً تذکر خواهند گرفت.

 

شورای شهرستان رشت به ریاست مجید عزیزی بالغ بر چهار ماه است که به غیر از جلسه انتخاب هیئت رئیسه سال دوم شورای شهرستان، هیچ‌گونه جلسه دیگری برگزار نکرده و این در حالی است که بر اساس قانون شورای شهرستان رشت موظف است حتماََ در طول ماه یک جلسه برگزار کند.

 

انتهای پیام/ فارس

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار