کد خبر : 61851
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 بهمن 1399- 42: 16

شورای شهر رشت از رد مصوبات شورا در فرمانداری انتقاد کرد

شورای شهر رشت از رد مصوبات شورا در فرمانداری انتقاد کرد

اعضای شورای اسلامی شهر رشت نسبت به رد برخی مصوبات شورا از سوی فرمانداری انتقاد کردند.

به گزارش گیلانستان، موضوع تقدیم بودجه شهرداری رشت به شورا در روزهای آتی، افزایش هزینه‌های جاری شهرداری‌ رشت و همچنین رد برخی مصوبات شورا از سوی فرمانداری از جمله موضوعات مطرح شده در صد و هشتادمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت بود که ظهر امروز برگزار شد.

احمد رمضانپور نرگسی، رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌های رانندگان تاکسی در روزهای کرونایی و خدمات‌رسانی آن‌ها به همشهریان اظهار داشت: درحال حاضر بیش از ۶ هزار تاکسی در سطح شهر رشت فعالیت می‌کنند.

بهراد ذاکری یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه به رد برخی مصوبات شورا از سوی فرمانداری اشاره کرد و گفت: شورای شهر مصوبه‌ای درباره ساختمان‌های با عمر بیش از صد سال در رشت داشته و اینکه شهرداری برای هرگونه اقدامی درباره این ساختمان‌ها باید موضوع را در ابتدا به شورا اعلام کند که فرمانداری ایراداتی از مصوبه گرفته است.

رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه اهمیت کاهش هزینه‌های جاری شهرداری را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که بخش هزینه‌های جاری شهرداری‌ رشت رشد و روند رو به افزایشی داشته است.

امیرحسین علوی از تقدیم بودجه شهرداری رشت به شورا در روزهای آتی خبر داد و خاطرنشان کرد: اقدامات مربوط به بودجه شهرداری در زمان تعیین شده در حال انجام است.

وی به وضعیت ساختمان تاریخی دانش‌سرای رشت اشاره و بیان کرد: مباحثی همواره پیرامون تملک این بنای تاریخی مطرح شد و اخیراً شخصی برای مرمت این ساختمان تاریخی آمادگی خود را اعلام کرده و در تلاش است که به‌جای دریافت نقدی این مسئله را به‌صورت تهاتر حل کند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شورا باید حمایت بیشتری از شهردار داشته باشد چرا که شهردار در برخی امور به‌تنهایی درحال هزینه کردن است خاطرنشان کرد: البته شورای شهر نیز تا امروز همراهی خوبی داشته است.

علوی با اشاره به ضرورت کنترل هزینه‌ها در انجام امور اظهار داشت: شهردار رشت از ابتدا با شعار فسادستیزی وارد صحن شورا شد و اگر قصد تصمیم‌گیری درباره مدیری را دارد نگران برخوردهای متعاقب آن نباشد البته باید حمایت‌های بیشتری از او شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار