کد خبر : 39798
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مرداد 1398- 02: 11

گیلانستان گزارش ‌می‌دهد؛

صادرات استاندار از جنوب کشور به گیلان ادامه دارد/ این‌بار گیلانیان پذیرای خوزستانی‌ها خواهند شد؟!

صادرات استاندار از جنوب کشور به گیلان ادامه دارد/ این‌بار گیلانیان پذیرای خوزستانی‌ها خواهند شد؟!

نماینده مردم رشت در مجلس از عزم وزیر کشور برای انتخاب و معرفی استاندار غیربومی برای گیلان خبر داد و گفت: وزیر کشور قصد دارد شریعتی استاندار فعلی خوزستان را برای تصدی این پست در استان گیلان معرفی کند.

به گزارش سرویس سیاسی گیلانستان، پس از عزل مصطفی سالاری استاندار پرحاشیه گیلان از مجموعه وزارت کشور و عزیمت به وزارت تعاون، بازار مطرح شدن گزینه های جدید بر تصدی استانداری داغ شده و روزانه افراد جدیدی مطرح می شوند.

بر همین اساس جبار کوچکی‌نژاد در گفتگویی ضمن انتقاد از وضعیت موجود استان با بیان اینکه وزارت کشور به دنبال گزینه‌های غیربومی برای استانداری گیلان است اظهار داشت: طبق اطلاعات موجود وزیر کشور قصد دارد شریعتی استاندار فعلی خوزستان را برای تصدی این پست در استان گیلان معرفی کند.

نماینده مردم رشت در مجلس از بروز یک چالش جدی بین نمایندگان گیلان و وزیر کشور خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر بین اکثریت نمایندگان گیلانی حاضر در مجلس و شخص وزیر کشور اختلافاتی بر سر موضوع انتخاب یک گزینه نهایی جهت تصدی پست استانداری گیلان رخ داده و همچنان نیز ادامه دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تأکید بر اینکه وزیر کشور بر روی بحث انتخاب گزینه‌های غیر بومی برای استانداری گیلان پافشاری می‌کند تصریح کرد: بیشتر نمایندگان گیلان خواستار انتخاب یک گزینه بومی برای استان گیلان هستند به همین دلیل بحث‌هایی بین این دو جریان به راه افتاده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار