کد خبر : 74691
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400- 21: 8

مدیر بانک کشاورزی گیلان:

صدور دامدار کارت در گیلان

صدور دامدار کارت در گیلان

مدیر بانک کشاورزی گیلان از صدور دامدار کارت در استان خبر داد و گفت: بانک کشاورزی در اجرای برنامه‌های حمایتی از فعالان بخش کشاورزی و تأمین نقدینگی برای خرید نهاده‌های دامی، دامدار کارت را در اختیار دامداران استان گیلان قرار می‌دهد.

به گزارش گیلانستان، رضا نوری مدیر بانک کشاورزی استان گیلان امروز از صدور دامدار کارت خبر داد و اظهار کرد: بانک کشاورزی در اجرای برنامه‌های حمایتی از فعالان بخش کشاورزی و تأمین نقدینگی برای خرید نهاده‌های دامی، دامدار کارت را در اختیار دامداران استان گیلان قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اهداف صدور دامدار کارت، افزود: این کارت اعتباری با هدف کمک به تأمین نقدینگی دامداران برای تهیه نهاده‌های دامی از مراکز معرفی‌شده از سوی سازمان جهاد کشاورزی صادر می‌شود.

مدیر بانک کشاورزی استان گیلان با اشاره به تسهیلات پرداختی به دامداران با دامدار کارت، گفت: در مرحله نخست اجرای این طرح ۹۷ میلیارد ریال با نرخ سود ترجیحی ۱۱ درصد پرداخت خواهد شد.

نوری با اشاره به دیگر مزایای استفاده از دامدار کارت، بیان کرد: دامداران روستایی و عشایری که به بانک معرفی می‌شوند می‌توانند متناسب با نیاز خود تسهیلات در قالب دامدار کارت حداکثر تا سقف مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار