کد خبر : 59398
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آذر 1399- 39: 10

جانشین رئیس ستاد مبارزه با کرونا گیلان:

صدور کارت تردد در فرمانداری‌ها ممنوع/ جریمه دارندگان کارت تردد رفع اثر می‌شود

صدور کارت تردد در فرمانداری‌ها ممنوع/ جریمه دارندگان کارت تردد رفع اثر می‌شود

به گفته جانشین رئیس ستاد مبارزه با کرونا استان گیلان از صبح امروز هیچ کارت ترددی به‌صورت حضوری در فرمانداری‌ها انجام‌نشده و شهروندان برای صدور کارت تردد به سایت فرمانداری رشت مراجعه کنند.

به گزارش گیلانستان، محمود قاسم نژاد امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه محدودیت کرونایی در استان گیلان به بهترین نحو در حال اجرایی شدن است، اظهار کرد: محدودیت شدید کرونایی از روز گذشته هم‌زمان با سراسر کشور در گیلان هم اعمال شده و مشاغل یک، دو، سه و چهار در شهرستان‌های قرمز، زرد و نارنجی استان تعطیل و بر اساس مشاهدات موجود مردم و صنوف تا این لحظه نهایت همکاری را داشتند.

وی با اشاره به پلمپ ۱۴ واحد صنفی در استان گیلان از روز گذشته گفت: از روز گذشته تاکنون هزار و ۴۲۲ مورد بازرسی در سطح استان انجام و ۱۴ واحد پلمپ، ۴۳ مراسم عزاداری و ۱۸ مراسم جشن و عروسی لغو شده است.

جانشین رئیس ستاد مبارزه با کرونا استان گیلان از توقیف سه خودرو در محورهای گیلان خبر داد و افزود: مأموران راهنمایی رانندگی در ۳۰ نقطه استان و در سه محور غرب، شرق و جنوبی ورودی‌های استان مستقر بوده و سه خودرو را توقیف و از ورود سه هزار و ۳۰۰ خودرو هم به شهرهای دیگر ممانعت به‌عمل‌آمده و هزار و ۵۰۰ خودرو غیربومی جریمه شدند.

قاسم نژاد با اذعان به اینکه در خصوص صدور کارت تردد توسط فرمانداری‌ها اقدامات خوبی در استان گیلان صورت گرفته است، تصریح کرد: از امروز صبح هیچ حضوری توسط مردم در فرمانداری برای دریافت کارت تردد انجام‌نشده و شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت فرمانداری رشت به بخش صدور کارت تردد رفته و پس از انجام مراحل لازم شماره پیگیری خود را دریافت و پس از بررسی‌های ساعت دو زمان حضور در فرمانداری را به او اعلام می‌کند.

وی با اشاره به وضعیت خودروهایی که کارت تردد داشته و در روز گذشته اعمال جریمه‌شده‌اند، بیان کرد: تمامی افرادی که برای آنان کارت تردد صادرشده است اسامی آنان با هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور به پلیس اعلام و در صورت اعمال جریمه در دو روز گذشته و یا روزهای آینده رفع اثر خواهد شد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار