کد خبر : 31758
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰

ضرب الاجل رئیس شورای شهر رشت برای صدور حکم شهردار؛ تا شنبه منتظر پاسخ نامه وزارت کشور خواهم ماند

ضرب الاجل رئیس شورای شهر رشت برای صدور حکم شهردار؛ تا شنبه منتظر پاسخ نامه وزارت کشور خواهم ماند

علوی در خصوص شایعاتی مبنی بر تایید صلاحیت منتخب شورای شهر رشت از وزرات کشور گفت: جواب تایید صلاحیت امری کاملا محرمانه است که در دو وزارتخانه شامل وزارت کشور و وزارت اطلاعات مورد بررسی قرار می‌گیرد و اینکه عده‌ای در این رابطه ادعای داشتن اطلاعت خاصی را می‌کنند قابل استناد نیست.

به گزارش گیلانستان علوی در خصوص شایعاتی مبنی بر تایید صلاحیت منتخب شورای شهر رشت از وزرات کشور گفت: جواب تایید صلاحیت امری کاملا محرمانه است که در دو وزارتخانه شامل وزارت کشور و وزارت اطلاعات مورد بررسی قرار می‌گیرد و اینکه عده‌ای در این رابطه ادعای داشتن اطلاعت خاصی را می‌کنند قابل استناد نیست.

رئیس شورای شهر رشت اظهار داشت: طبق روال قانونی بعد از انتخاب شهردار در صحن علنی شورای شهر نامه‌ای جهت معرفی منتخب شورا به عنوان شهردار کلانشهر رشت به وزارت کشور جهت بررسی تایید صلاحیت و صدور حکم وی ارسال شد.

امیرحسین علوی در خصوص شایعاتی مبنی بر عدم تایید صلاحیت منتخب شورای شهر رشت توسط وزرات کشور گفت: جواب تایید صلاحیت امری کاملا محرمانه است که در دو وزارتخانه کشور و اطلاعات مورد بررسی قرار می‌گیرد و اینکه عده‌ای در این رابطه ادعای داشتن اطلاعت خاصی را می‌کنند قابل استناد نیست.

وی ادامه داد: تاکنون هیچ جوابی از وزارت کشور به بنده به عنوان رئیس شورا ارسال نشده است.

علوی در پایان گفت: به عنوان رئیس شورا شهر رشت تا شنبه منتظر پاسخ نامه وزارت کشور خواهم ماند و اگر پاسخی داده نشود شخصا پیگیر این مسئله خواهم شد.

گفتنی است، چهاردهم آبان ماه سال جاری در جلسه شورای شهر رشت با حضور هر ۱۱ عضو همراه بود و حامد عبدالهی با ۶ رای(احمد رمضانپور، حجت جذب، اسماعیل حاجی پور، فرهام زاهد، محمد حسن علیپور و خودش) به عنوان شصت و ششمین شهردار رشت انتخاب شد.

انتهای پیام/خزر آنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار