کد خبر : 25076
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اردیبهشت 1397- 29: 18

ضعف استاندار غیربومی گیلان در حل مشکلات کشاورزان/ سالاری دست به دامن فرمانداران شد

ضعف استاندار غیربومی گیلان در حل مشکلات کشاورزان/ سالاری دست به دامن فرمانداران شد

استاندار گیلان گفت: به‌منظور رفع مشکلات آب و برق حوزه کشاورزی، به فرمانداران شهرستان‌ها تفویض اختیار شده است.

به گزارش گیلانستان، مصطفی سالاری در نشست با مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به اینکه پیگیری و نشست در راستای  مباحث اولویت‌دار و توسعه‌ای استان با جدیت دنبال می‌شود اظهار داشت: موضوع تامین آب مصرفی اراضی کشاورزی در حال حاضر از مباحث مهم در استان است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با تاکید بر اینکه در جریان جلسات مذکور تصمیمات مهم و اثرگذاری در این رابطه گرفته شده و در حال حاضر  در حال اجرایی شدن است تصریح کرد: استان گیلان امسال در مقایسه با سنوات گذشته با کمبود منابع آب مزارع کشاورزی مواجه است.

وی با اشاره به اینکه اقدمات لازم جهت تامین آب مصرفی اراضی کشاورزی در استان به‌طور مطلوب انجام شده و استان گیلان در حوزه ایستگاه‌های پمپاژ‌ آب مصرفی اراضی کشاورزی با مشکل مواجه نیست گفت: به‌منظور رفع مشکلات آب و برق حوزه کشاورزی، به فرمانداران شهرستان‌ها تفویض اختیار شده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه برای رفع مشکلات حوزه کشاورزی، فرمانداران باید به‌طور مستقیم وارد عمل شده و معضلات حوزه مسئولیت خود را برطرف کنند تاکید کرد: با همکاری مجمع نمایندگان استان گیلان و با استفاده از ظرفیت‌های برتر استان گام‌های بلندی جهت توسعه استان گیلان برداشته می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار