کد خبر : 26730
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳

ضعف در توسعه‌یافتگی از عوامل افزایش تعداد کشته‌شدگان در کشور است

ضعف در توسعه‌یافتگی از عوامل افزایش تعداد کشته‌شدگان در کشور است

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: ضعف در توسعه‌یافتگی در حوزه‌های مختلف یکی از عوامل مهم افزایش تعداد کشته‌شدگان در کشور محسوب می‌شود.

به گزارش گیلانستان، سردار محمد عبدالله پور صبح امروز در همایش نخستین مرکز تخصصی بیمه عمر و سرمایه‌گذاری کوثر در سالن اجتماعات یاس گیلان در رشت اظهار کرد: یکی از مشکلات غالب کشور در حوزه مسائل اقتصادی است براین اساس رعایت نکردن اصول مشخص و لازم از عوامل ایجاد مشکلات در کشور است.

وی بابیان اینکه نداشتن افق دید بلند از مشکلات فرهنگی کشور محسوب می‌شود افزود: خداوند برای پایداری اسلام عزیز حضرت صدیقه طاهره (س) را هدیه داد و درک معنای این هدیه از تفکر مردم آن زمان به دور بوده چراکه از نسل دخت نبی مکرم اسلام (س) 12 امام معصوم به جامعه بشری هدیه داده شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اذعان به اهمیت افق بلند در زندگی بیان کرد: یکی از موضوعاتی که می‌تواند آینده زندگی انسان را به آرامش برساند همین شرکت‌های بیمه است چراکه در کشورهای پیشرفته هم دولت‌ها توانایی تحت پوشش قرار دادن همه افراد جامعه خود را ندارند ازاین‌رو، به شرکت‌های بیمه‌ای کمک می‌کنند تا بخشی از جامعه را تحت پوشش قرار دهند.

عبدالله پور بابیان اینکه رغبت مردم برای انجام فعالیت بیمه‌ای نیاز به کار فرهنگی دارد خاطرنشان کرد: ایران کشوری درحال‌توسعه بوده و حوادث زیادی در آن رخ می‌دهد ازاین‌رو، قرار گرفتن تحت خدمات بیمه‌ای کمک شایان توجه ای برای آرامش افراد خواهد کرد لذا می‌توان با مبالغ اندک تحت پوشش خدمات بیمه‌ای قرار گرفت.

*آمار کشته‌های کشور در طول سال مایه تأسف است

وی بابیان اینکه ایران در حوزه بلایای طبیعی و حوزه‌های توسعه اقتصادی کشوری پرحادثه است گفت: آمار کشته‌های کشور در طول سال مایه تأسف است چراکه در طول جنگ باوجوداینکه تمام دنیا به ایران حمله و ملت یک‌تنه از خود دفاع کرد ما بیش از 125 هزار کشته داده‌ایم درصورتی‌که در حال حاضر ما به‌اندازه کشور جنگ زده کشته می‌دهیم که بسیار ناراحت‌کننده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان بابیان اینکه ضعف در توسعه‌یافتگی در حوزه‌های مختلف یکی از عوامل مهم افزایش تعداد کشته‌شدگان در کشور محسوب می‌شود تصریح کرد: با توجه به آسیب‌های پیش رو شایسته است مردم را به سمت اعتماد به شرکت‌های بیمه سوق داده تا با قرار گرفتن در زمره بیمه‌شدگان، امنیت خاطری از آینده خود داشته باشند.

عبدالله پور با اذعان به اینکه شرکت در خدمات بیمه‌ای، سرمایه گزاری برای آینده است بیان کرد: مشکلات در جامعه جدی بوده و آسیب‌هایی را به مردم تحمیل می‌کند ازاین‌رو، باید بافرهنگ سازی و سوق دادن مردم جهت بهره بردن از خدمات بیمه‌ای تلاش کرد.

*برنامه‌ریزی مالی و مدیریت ریسک فقط مختص شرکت‌ها نیست

عضو انجمن بین‌المللی و فروشندگان بیمه عمر آمریکا نیز در این نشست با اشاره به سوابق مالی خود در ایران اظهار کرد: برنامه‌ریزی مالی و مدیریت ریسک، فقط مختص شرکت‌ها نیست ازاین‌رو، برنامه‌ریزی مالی برای افراد به معنای برنامه‌ریزی انفرادی است.

 

حسن حبیبی با اشاره به تعریف برنامه‌ریزی انفرادی افزود: در مدیریت ریسک، کنترل، حذف و انتقال خطر به گردن متخصص ریسک، سه‌راه کار مدیریت خطرهای احتمالی در زندگی فردی است بنابراین با پرداخت حداقل هزینه ریسک بزرگی را به گردن شرکت بیمه‌ها خواهیم انداخت.

بیمه کوثر از سال 1390 در گیلان مشغول به فعالیت است./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار