کد خبر : 26277
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 خرداد 1397- 56: 17

ضیافت افطاری مدیران ارشد گیلان و حمایت قاطع از سران فتنه/ عدم توجه استاندار به خط قرمز مقام معظم رهبری

ضیافت افطاری مدیران ارشد گیلان و حمایت قاطع از سران فتنه/ عدم توجه استاندار به خط قرمز مقام معظم رهبری

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نوشت: حضور مدیران ارشد استان در ضیافت افطاری تالار سلطان با عبور از خط قرمز نظام غیر قابل توجیه است.

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در واکنش به حواشی مراسم افطاری – سیاسی حامیان ستاد انتخاباتی روحانی در گیلان طی یادداشتی نوشت:

یکی از سنت‌های ماه میهمانی خدا صله ارحام و دیدار اقوام و آشنایان و گسترده شدن سفره‌های افطاری است که برکات فراوانی را باخود به همراه داشته است.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ضیافت افطاری احزاب و گروه‌های سیاسی باعناوین و نام‌های متعدد نیز گسترده و علاوه بر دیدارهای متداول، برخی موضوعات مهم سیاسی، حزبی و گروهی در آن به بحث پرداخته می‌شود.
این سنت متداول در استان گیلان نیز همانند سایر استان‌ها در ماه مبارک رمضان سال‌جاری برقرار و سفره‌های افطاری که بعضا با حضور مدیران و مسئولان بود گسترده شد.
یکی از مهم‌ترین ضیافت‌های افطاری استان صرف نظر از اینکه هزینه پذیرایی به عهده چه کسی یا کسانی یا چه اداره و سازمانی بوده است، ضیافت فعالان ستادهای انتخاباتی دکتر حسن روحانی بود که با حضور استاندار گیلان، معاونان وی، فرمانداران و تعداد قابل توجهی از مدیران کل و برخی چهره‌های سرشناس اصلاح‌طلب و اعتدالی بود که روز شنبه بیستم خرداد در تالار سلطان برگزار شد.
آنچه از این ضیافت در برخی از خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی منتشر شد، بخش‌هایی از سخنان استاندار و تعدادی از فعالان سیاسی بود که به ایراد سخن و بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
حسب اطلاعات واصله در این ضیافت سیاسی مجری مراسم نسبت به شعاردهی و حمایت یکی از سران اصلی فتنه یعنی «میرحسین‌ موسوی» پرداخته که با کف‌زنی و شعاردهی میهمانان مدعو نیز همراه بوده است.

حسب اخبار بدست آمده این موضوع با هیچگونه واکنش اعتراضی یا عکس‌العملی از سوی نمایندۀ عالی دولت، معاونان، فرمانداران و مدیران کل حاضر در این ضیافت مواجه نبوده و یا به نشانه اعتراض نشست ضیافت را ترک نکردند.

آنچه در این ضیافت و یا نشست سیاسی جای سوال است اینکه وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی فتنه را خط قرمز نظام ذکر کرده‌اند و یا فرموده‌اند: «فتنه، فتنه بزرگی بود؛ من به شما عرض می‌کنم چند سالی که بگذرد، آن وقت قلم‌های بسته شدۀ آگاهان بین‌المللی روان خواهد شد، خواهند نوشت؛ خواهید دید که چه توطئه بزرگی پشت فتنه سال ۸۸ بود؛ این فتنه چیز خیلی مهمی بود؛ قصدشان خیلی قصد عجیب و غریبی بود؛ در واقع می خواستند ایران را تسخیر کنند…‌‌‌».

لذا حضور مدیران ارشد استان در ضیافت افطاری تالار سلطان با عبور از خط قرمز نظام غیر قابل توجیه است.

وقتی ناخدای کشتی انقلاب اسلامی با تبیین خط قرمزها و ترسیم نقشه‌های شوم دشمنان، هشدارهای لازم را یاد آوری می‌کنند آیا بی‌اعتنایی و نادیده گرفتن تذکرات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نافی التزام عملی به اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه نمی‌باشد؟

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار