کد خبر : 34199
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اسفند 1397- 07: 11

به مناسبت روز مادر؛

طرح «مادران آسمانی» در گیلان برگزار می شود

طرح «مادران آسمانی» در گیلان برگزار می شود

طرح «مادران آسمانی» به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی استان گیلان برگزار می شود.

به گزارش گیلانستان مهیار فتحی پور با اشاره به فراررسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر، اظهارکرد: به همت اتحادیه انحمن‌های اسلامی دانش آموزی استان گیلان طرح «مادران آسمانی» در این استان برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان افزود: طرح «مادران آسمانی» در راستای تجلیل و تکریم مادران شهید به نیابت از فرزند شهیدشان در ایام گرامیداشت روز مادر از امروز (دوشنبه) به اجرا می شود.

وی ارتقاء سطح انگیزه و تعلق نوجوانان نسبت به جبهه حق در تقابل تاریخی با جبهه باطل، انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در جهان معاصر، آرمان‌های ملی، جهانی و تمدنی انقلاب اسلامی را از اهداف این طرح عنوان کرد.

فتحی پور ادامه داد: گرامیداشت مقام شهدا و زنده نگاه داشتن یاد و نام ایشان، ترویج روحیه ایثار و شهادت از طریق ایجاد انس و الفت بین جوان دانش آموز و شهدای انقلاب و گرامیداشت مقام مادران معظم شهدا از دیگر اهداف این طرح است.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح اعضای انجمن اسلامی با سرکشی و تکریم مادران شهدا در روز مادر، به نیابت از فرزند شهیدشان این روز را به ایشان تبریک می گویند، افزود: دانش آموزان در این راستا هدیه‌ای نیز به همین مناسبت به این مادران آسمانی اهدا می شود.

فتحی پور گفت: در اجرای این طرح به بیش از ۷۰ مادر شهید سرکشی و این روز به آنها تبریک گفته می شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار