کد خبر : 54259
تاریخ انتشار : شنبه 28 تیر 1399- 47: 17

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس:

طرح ۲ فوریتی مجلس برای حل مشکلات اقتصادی مردم

طرح ۲ فوریتی مجلس برای حل مشکلات اقتصادی مردم

به گفته عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی طرح دوفوریتی تأمین کالاهای اساسی از طریق کالابرگ به امضای ۵۰ نماینده مجلس رسیده و یک‌شنبه در صحن علنی ارائه می‌شود.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی نژاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دولت باید در این شرایط سخت اقتصادی به معیشت مردم توجه جدی کند، اظهار کرد: با شیوع کرونا بسیاری از مشاغل تعطیل و مردم با مشکلات عدیده‌ای مواجه شدند که دولت باید در این شرایط به یاری مردم و سرپرست خانوارها آمده و با ارائه طرح‌هایی به‌مانند تأمین کالاهای به کمک خانوارها بشتابد.

وی با اشاره به برنامه مجلس جهت تأمین کالاهای اساسی مردم گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی یک طرح دوفوریتی برای حل مشکلات معیشتی و تأمین کالاهای اساسی را آماده کرده و به امضای ۵۰ نماینده رسیده که در روز یکشنبه و در صحن علنی ارائه می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه مجلس، دولت را موظف به تأمین کالاهای اساسی مردم می‌کند، تصریح کرد: در صورت تصویب این طرح دوفوریتی، دولت موظف می‌شود در مدت یک ماه کالاهای اساسی مردم نظیر برنج، روغن، گوشت و مرغ را باقیمت پایین در شرکت‌های تعاونی روستایی شهری و فروشگاه‌ها ارائه و مردم با مراجعه به این مراکز کالاهای خود را دریافت کنند.

کوچکی نژاد با گله‌مندی از مشکلات اقتصادی جامعه در این شرایط سخت کرونایی افزود: مردم به‌مانند اوایل انقلاب برای تهیه آذوقه و کالاهای اساسی دچار مشکل بوده و تصویب طرح دوفوریتی و بسیار مؤثر و مثمر ثمر خواهد بود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار