کد خبر : 46537
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 بهمن 1398- 01: 11

دكتر دل‌آور در جمع اهالی سنگر:

ظرفیت های گیلان با حضور مدیران کارآمد بالفعل خواهد شد/ نماينده بايد صدايش رسا باشد و حق مردم را از دستگاه‌های دولتی بگیرد

ظرفیت های گیلان با حضور مدیران کارآمد بالفعل خواهد شد/ نماينده بايد صدايش رسا باشد و حق مردم را از دستگاه‌های دولتی بگیرد

دبیر انجمن اسلامی پزشکان گیلان گفت: نماينده بايد صدايش رسا باشد، بايد بتواند با مردمش سخن بگويد و بايد بتواند حق مردمش را با پيگيري از دستگاه های دولتی بگيرد.

به گزارش گیلانستان، دكتر مجید دل‌آور در جمع اهالی بخش سنگر گفت: مردم از وضع معيشت خود به شدت ناراضي هستند و جوانان آينده ي مبهمي را پيش روي خود مي بينند و اين باعث خروج تعداد زيادي از نخبگان از كشور شده است و باید با اصلاح امور به ویژه از طریق ارتقای عملکرد مجلس شورای اسلامی امیدها را افزایش دهیم.

این فعال سیاسی اجتماعی افزود: مردم در تمام كشور بايد بتوانند كانديداهايي را در انتخابات مجلس انتخاب نمايند كه پيشينه ي آنان در صداقت و سلامت روشن باشد.

دکتر دل‌آور با بیان اینکه تعصبات جغرافيايي بايد در انتخابات از بين برود، خاطرنشان کرد: مناطقي مانند لشت نشا و كوچصفهان در دوره هاي پيشين از كانديداهاي هم شهري خود حمايت مي كردند اما آيا آنان براي شهرهاي خود و مردم خود اقدامي كردند؟

دبیر انجمن اسلامی پزشکان گیلان ادامه داد: گیلان ظرفیت های بسیار بالایی به ویژه در کشاورزی و گردشگری دارد که با حضور مدیران کارآمد بسیاری از مشکلات موجود رفع خواهد شد.

دکتر دل‌آور با تاکید بر اینکه لزوم صداقت و سلامت براي نماينده مردم بودن كافي نيست، گفت: نماينده بايد صدايش رسا باشد، بايد بتواند با مردمش سخن بگويد و بايد بتواند حق مردمش را با پيگيري از دستگاه های دولتی بگيرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار