کد خبر : 35165
تاریخ انتشار : شنبه 3 فروردین 1398- 18: 17

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

عاملان مدیریت غلط در مسئله ارزی به مردم معرفی شوند

عاملان مدیریت غلط در مسئله ارزی به مردم معرفی شوند

آیت‌الله رمضانی با اشاره به گله‌‌مندی مردم از تبعیض و گرانی، گفت: ارز کشور باید برای موارد ضروری در واردات تزریق می‌شد ولی متأسفانه برای غیر موارد ضروری هزینه شد که باید پیگیری شده و عاملان این مدیریت غلط به مردم معرفی شوند.

آیت‌الله «رضا رمضانی گیلانی» عصر امروز (دوم فروردین) در مراسم یادواره شهدای روستای فتیده بخش مرکزی لنگرود که درمسجد جامع این روستا برگزار شد، با اشاره به اینکه مردم یکی از ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، تاکید کرد: از حدوث انقلاب و تا زمانی که مردم حضور گسترده داشته باشند، این نظام بیمه است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری دل کندن مردم از نظام اسلامی را به عنوان راهبرد دشمن دانست و گفت: دشمن برای یأس و ناامیدی مردم ایران، میلیاردها دلار هزینه کرده است.

وی تصریح کرد: دشمنان تنها به براندازی نظام قانع می شوند ولی اگر به آن نرسیدند به دنبال وارونه جلوه دادن اسلام، تضعیف رهبری و سلب اعتماد بین مردم و مسئولین هستند.

آیت‌الله رمضانی شهدا را محور معنویت دانست و اظهار کرد: بهترین جلسات معنوی به برکت شهدای انقلاب برگزار می‌شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه اگر شهدا نبودند، عزت و افتخار برای جامعه امروز ایران اسلامی به دست نمی‌آمد، تاکید کرد: ایران اسلامی پاک‌ترین‌ انسان‌ها را برای حفظ امنیت کشور تقدیم کرده است.

وی با بیان اینکه جبهه حق و باطل، امامان خاص خود را دارد، افزود: امام بر حق در مسیر الهی قدم می‌گذارند و امام بر باطل در مسیر جهل و گمراهی حرکت می‌کند.

آیت‌الله رمضانی، با اشاره به اینکه جوامع غربی به دنبال خشن جلوه دادن اسلام هستند، خاطرنشان کرد: در کل جنگ‌های پیامبر سه هزار نفر از سپاه دشمن و سپاه توحید کشته شدند و این در حالی است که تنها در قرن بیستم، ۱۰۰ میلیون انسان کشته شده‌اند و روز به روز بر تعداد کشته شده‌ها افزوده می‌شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، ادامه داد: امریکا و غربی‌ها در حالی بانگ دفاع از حقوق بشر را سر می‌دهند در صورتی که در مقام عمل، زمینه کشت و کشتار را فراهم می‌کنند.

وی به کشتار و بی مهری به مسلمانان میانمار به خاطر دین‌شان اشاره کرد و گفت: نوعی اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی در دنیای غرب به وجود آمده است.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه عاشورا جبهه حق را به جبهه مقاومت و استقامت تبدیل کرد، گفت: با وجود همه تبلیغات رسانه‌ای دشمن، دقیق‌ترین مفاهیم دینی در بسیاری از دانشگاه‌های دنیا، مطالعه می‌شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به گسترش فرهنگ عاشوایی در غرب با وجود تبلیغات مسموم رسانه‌ای، تاکید کرد: امروزه ۳۰ هزار نفر در عزای امام حسین(ع) با لباس مشکی در خیابان اصلی کپنهاک حضور پیدا می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه در ابتدای انقلاب در آلمان ۱۰۰ مرکز اسلامی وجود داشت که این تعداد در حال حاضر به ۲ هزار و ۷۰۰ مرکز رسیده است، تصریح کرد: این مراکز علاوه بر آلمان در کشورهای دیگر مانند انگلیس در حال افزایش است.

آیت‌الله رمضانی خاطرنشان کرد: امروزه بیش از ۲۰۰ مجلس عزاداری محرم در آلمان و دیگر کشورهای غربی برگزار می‌شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ایران اسلامی فقط در مرزبندی ایران نمی‌گنجد، بیان کرد: ایران به عنوان پرچم‌دار جبهه حق و استضعاف در برابر جبهه استکبار و شعاع مکتب مقاومت است.

وی همچنین به رهبری ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، تنها رهبر ایران نیست بلکه به عنوان یک مصلح به جوانان اروپایی و آمریکایی نامه می‌نویسد تا آنها را هدایت کند.

رمضانی، با بیان اینکه دشمن میلیاردها دلار هزینه کرد تا در یمن، افغانستان، عراق و سوریه پیروز شود ولی شکست خورد، اظهار کرد: این شکست باعث شده تا از روی کینه، سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران اسلامی وضع کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه محور مقاومت با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، توسعه پیدا کرده است، تاکید کرد: ایران اسلامی به واسطه قدرت علمی و قدرت نظامی که داشت بر روی یک میز در مقابل قدرت‌های جهانی قرار گرفت و اگر این چنین نبود، هیچ کشوری با ایران مذاکره نمی‌کرد.

وی به تهدید شرکت‌های کوچک و بزرگ غربی توسط آمریکا برای عدم سرمایه‌گذاری و رابطه با ایران اشاره و اظهار کرد: آمریکا شرکت‌های آلمانی را تهدید می‌کند که اگر با ایران وارد معامله و سرمایه‌گذاری شوند، آنها را تحریم کند.

رمضانی با اشاره به اینکه مثلث شوم تل‌آویو، ریاض و واشنگتن، زمینه جنایت‌های بزرگ در دنیا را فراهم می‌کنند، افزود: صنعت فروش سلاح از بزرگترین راه‌های جذب سرمایه است و آمریکا و غرب نیز جنگ راه‌اندازی می‌کنند تا سلاح بفروشند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه در حال حاضر در جهان دو جریان اسلام‌گرایی و استکبار وجود دارد، گفت: البته اسلام عربستان، اسلام اشرافی‌گری است و اسلام مد نظر امام خمینی(ره)، اسلام علوی و حسینی است که مکتب مقاومت را توسعه می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به هنر قیام تبلیغی حضرت زینب(س) اشاره و خاطرنشان کرد: حضرت زینب(س) بعد از عاشورا فقط اشک نریخت و گریه نکرد بلکه قیام تبلیغی را در راستای قیام عاشورا انجام داد.

آیت‌الله رمضانی، با بیان اینکه عاشورا زمینه حرکت‌های مبارزه با ظلم را فراهم کرد و اگر بیداری قیام زینبی نبود، از عاشورا هم خبری نبود، اظهار کرد: شعاعی از قیام عاشورا در گیلان هم بوده و آن حرکت میرزا کوچک جنگلی است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، با انتقاد از وجود گرانی، اختلاس‌ و برخی بی تدبیری‌ها، تصریح کرد: با وجود همه این مشکلات به برکت انقلاب اسلامی، فرهنگ اهل بیت(ع) در دنیا احیا شده و عزت و کرامت به ایران اسلامی بازگردانده شده است.

وی با بیان اینکه رسانه‌های غربی صهیونیستی به دنبال ایجاد ناامیدی در مردم هستند، خاطرنشان کرد: بیش از ۹۰ درصد فضای مجازی در اختیار صهیونیست است و همین باعث شده که کوچکترین اعتراض در گوشه‌ای از کشور را بزرگنمایی کنند و دستاوردهای نظام را نشان ندهند.

آیت‌الله رمضانی، به سخنان مقام معظم رهبری در حرم امام رضا(ع) اشاره و بیان کرد: رهبری فرمودند که اگر قرار است عدالت در کشور پیاده شود باید با فساد در هر جایگاه و مقام به شدت مبارزه کرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه مردم باید طعم عدالت را بچشند، تصریح کرد: کشور ایران، از ثروتمندترین کشورهای دنیا است و امکانات کشور باید در همه سطوح، توزیع عادلانه شود.

وی با ابراز گله‌مندی از تبعیض و گرانی، اذعان کرد: ارز کشور باید برای موارد ضروری در واردات تزریق می‌شد ولی متأسفانه برای غیر موارد ضروری هزینه شد که باید پیگیری شده و عاملان این مدیریت غلط به مردم معرفی شوند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار