کد خبر : 44587
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۹:۲۳

مصلحی در یادواره شهید روحی:

عامل اصلی مشکلات کشور بی‌تدبیری برخی مدیران اجرایی است

عامل اصلی مشکلات کشور بی‌تدبیری برخی مدیران اجرایی است

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: مشکلات اقتصادی کشور نشأت گرفته از بی‌تدبیری برخی از مدیران و مسئولان است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدر مصلحی در مراسم یادبود شهید حبیب روحی و 64 شهید والامقام دهستان چوکام شرط پیشرفت در جامعه اسلامی را عدم وابستگی به دنیا دانست و اظهار داشت: یک مدیر در جامعه اسلامی بایستی مستقل بوده و به دنیا وابستگی نداشته باشد.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با بیان اینکه برخی از مسئولان حقوق بیت‌المال را تضییع کرده و به مردم ستم می‌کنند گفت: رهبر معظم انقلاب بارها به مردم درباره انتخاب مسئولان تأکید کرده‌اند زیرا منتخبان مردم درباره سرنوشت آنان تصمیم می‌گیرند.

وی شرط موفقیت و پیشرفت کشور را تقویت روحیه انقلابی در مسئولان و چشم‌پوشی از کمک کشورهای غربی عنوان کرد و افزود: کوتاهی و قصور در انجام وظایف توسط برخی از مسئولان مهم‌ترین دغدغه نظام است زیرا اگر این افراد به وظایف خود عمل کنند، بسیاری از مشکلات کشور برطرف می‌شود.

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: دشمنان در هر دهه انقلاب اسلامی یک فتنه در کشور برپا می‌کنند تا بتوانند به نظام ضربه بزنند لذا مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم خود ضمن یادآوری اتفاقات 40 سال گذشته نقشه راه آینده کشور را به همه نشان دادند و به پایداری در مسیر تأکید کردند.

مصلحی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب با بیانیه گام دوم برنامه‌های استکبار جهانی را نابود کردند خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم خود نقشه راه و مسیر کشور در آینده را برای مسئولان و مردم ترسیم کردند.

وی با اشاره به حوادث دوران جنگ تأکید کرد: در آن دوران کشور عراق تمام بودجه خود را به جنگ اختصاص داده بود و کشورهای دیگر نیز به صدام کمک می‌کردند اما نخست وزیر وقت کشور که بعدها یکی از سران فتنه شد تنها 18 درصد از بودجه کشور را به جنگ اختصاص داد از این رو امام(ره) نهاد مردمی بسیج را تشکیل دادند.

وزیر سابق اطلاعات به اهداف آمریکا از توافق برجام اشاره و تصریح کرد: در طول مذاکرات جان کری پشت همان میزی که وزیر امور خارجه ما بود قرار می‌گرفت تا از این طریق به دنیا اعلام کند که جمهوری اسلامی در حال فروپاشی است و باید با آمریکا مذاکره کند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با بیان اینکه برخی مسئولان همچنان به برجام معتقد هستند و قدرت نظام را باور ندارند گفت: برای فهماندن استقلال خود به دشمن باید اقداماتی مانند سرنگون کردن پهپادهای آمریکایی توسط سپاه پاسداران را انجام دهیم تا با روحیه و قدرت انقلابی ما آشنا شوند.

مصلحی بی‌تدبیری مسئولان را عامل اصلی مشکلات کشور دانست و ابراز داشت: وقتی رئیس قوه قضاییه یک واحد تولیدی را احیا می‌کند یعنی آنکه تنها بخش بسیار ناچیزی از مشکلات کشور به‌خاطر تحریم است و در واقع مشکلات اقتصادی ایران نشأت گرفته از بی‌تدبیری برخی از مدیران و مسئولان است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با بیان اینکه برگزاری مراسم یادواره شهدا اقدام مثبتی در جهت فراموش نکردن فرهنگ جهاد و شهادت است افزود: شهدا مقام بالایی دارند که از درک انسان‌ معمولی خارج است و آنها با پیروی از سیره پیامبر(ص) و ائمه(ع) رضایت خداوند را کسب کردند.

وی اظهارات اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر عدم اطلاع از گران شدن بنزین را نوعی توهین به مردم دانست و بیان کرد: کارشناسان و مردم باید به‌طور مداوم از مسئولان مطالبه‌گری کنند تا آنان نیز به مسائل و مشکلات جامعه پاسخ درستی بدهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار