کد خبر : 4083
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۸:۳۴

عدم استقبال نمایندگان خبرگان گیلان از هاشمی چه پیامی دارد؟

عدم استقبال نمایندگان خبرگان گیلان از هاشمی چه پیامی دارد؟

مطمئنا حضور هاشمی در گیلان برخلاف آن چه که در ظاهر نشان می دهد، شرکت در چند مراسم افتتاحیه و کلنگ زنی پروژه های عمرانی نبوده است. هاشمی شاید نیم نگاهی به رای نمایندگان گیلان در مجلس خبرگان رهبری برای تصدی بر کرسی ریاست مجلس خبرگان داشته است.

به گزارش درگیلان، هاشمی رفسنجانی امروز وارد گیلان شد و مورد استقبال جمعی از نمایندگان گیلان قرار گرفت. خسته بند، لاهوتی، جعفرزاده، خصوصی به وضوح در تصاویر این مراسم دیده می شوند.

البته آن چه که بیشتر برای هاشمی سرنوشت ساز است و می تواند عملا به او بفهماند که نباید به رای نمایندگان گیلان در مجلس خبرگان رهبری برای تصدی بر ریاست این مجلس دل خوش کند، عدم استقبال هیچ یک از 4 نماینده گیلان از وی بوده است.

حجت الاسلام پروایی که نه تنها به استقبال هاشمی نرفت بلکه به انتقاد از سفرهای استانی او پرداخت و آیت الله قربانی هم استقبالی از هاشمی به عمل نیاوردند. آیت الله رمضانی هم که به گویا در هامبورگ به سر می برد و آیت الله اشکوری هم به نظر می رسد در قم شرف حضور داشته باشد و حتی در صورت این دو نیز نمی شد احتمال چندانی برای استقبالشان از آیت الله رفسنجانی قائل بود. 

مطمئنا حضور هاشمی در گیلان برخلاف آن چه که در ظاهر نشان می دهد، شرکت در چند مراسم افتتاحیه و کلنگ زنی پروژه های عمرانی نبوده است. هاشمی شاید نیم نگاهی به رای نمایندگان گیلان در مجلس خبرگان رهبری برای تصدی بر کرسی ریاست مجلس خبرگان داشته و کمتر کسی است که از علاقه هاشمی و خاندانش به قدرت بی اطلاع باشد!/خزر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار