کد خبر : 52865
تاریخ انتشار : جمعه 30 خرداد 1399- 57: 16

امام‌جمعه آستارا:

عده‌ای از مسئولین در حال تبلیغ فرهنگ بی‌فرهنگی هستند/ سالروز شهادت امام صادق(ع) در سواحل آستارا موسیقی پخش شد!

عده‌ای از مسئولین در حال تبلیغ فرهنگ بی‌فرهنگی هستند/ سالروز شهادت امام صادق(ع) در سواحل آستارا موسیقی پخش شد!

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه وضعیت پوشش و حجاب در ایران اسلامی بسیار فجیع بوده افزود: لباس‌های بی‌حجاب و کوتاه در داخل کشور تولید می‌شوند و از متولیان امور انتظار داریم به مراکز تولید البسه نظارت داشته باشند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبای سیاسی نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مردم در عصر حاضر با یکدیگر مدارا نمی‌کنند و ثمره آن افزایش تعداد پرونده‌های متشکله در دادگاه‌ها، دادسراها و شوراهای حل اختلاف است.

وی با اشاره به سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در یک تیر سال ۶۰ به‌فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: تبلیغات اسلامی یک سازمان بابرکت و فرهنگی است که باوجود منابع مالی ضعیف آن، روحانیون و علمای این سازمان در روستاهای دوردست کارهای بسیار بزرگی انجام می‌دهند.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به الزامی شدن استفاده از کلاه پهلوی در سال ۱۳۰۶ توسط رضاخان بیان کرد: رضاخان با تقلید از کشورهای اروپایی و اجباری کردن کشف حجاب و استفاده از کلاه پهلوی کشور را دچار فقر فرهنگی کرد و این طرز پوشش در شأن این کشور با ۳۰۰ هزار شهید نیست.

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه وضعیت پوشش و حجاب در ایران اسلامی بسیار فجیع بوده و یک عده از مسؤولین دولت در حال تبلیغ فرهنگ بی‌فرهنگی هستند، افزود: لباس‌های بی‌حجاب و کوتاه در داخل کشور تولید می‌شوند و از متولیان امور انتظار داریم به مراکز تولید البسه نظارت داشته باشند.

به گفته حافظ‌نیا اگر اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اماکن از وضعیت تولید البسه در کشور خبر ندارند این نشان از ضعف مدیریتی آن‌ها است و اگر از وضعیت موجود خبردارند، اما برخورد نمی‌کنند در حق زنان و مردان متدین و مؤمن کشور خیانت می‌کنند که این خیانت آن‌ها قابل‌بخشش نیست.

امام‌جمعه آستارا خواستار نظارت بیشتر بر طرح‌های سالم‌سازی سواحل شهرستان آستارا شد و تصریح کرد: در سواحل این شهرستان خیلی از چیزها به‌راحتی صرف می‌شود به‌طوری‌که در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کنار همین سواحل صدای موسیقی در حال پخش شدن بود.

انتهای پیام/ فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار