کد خبر : 74074
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1400- 01: 10

نماینده سابق آستارا در گفتگو با گیلانستان:

عده‌ای با چراغ قوه‌ دنبال نکته‌یابی در سخنان استاندار هستند/ هیچ‌گاه مشکلات با سنگ‌اندازی حل نمی‌شود

عده‌ای با چراغ قوه‌ دنبال نکته‌یابی در سخنان استاندار هستند/ هیچ‌گاه مشکلات با سنگ‌اندازی حل نمی‌شود

.

ولی داداشی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، با اشاره به اوضاع سیاسی و اجتماعی استان اظهار کرد: اولا ضمن تشکر از رسانه گیلانستان که دغدغه توسعه گیلان را دارد، باید پیرامون وضعیت استان بگویم که نخبه پروری و درخشش گیلانیان در سطوح عالی دولت برای همه افتخار است.

نماینده سابق مردم آستارا در مجلس با بیان اینکه همیشه دغدغه سیاسیون و مردم گیلان این بود که استاندارشان بومی باشد، خاطرنشان کرد: جای تشکر دارد که دولت آیت الله رئیسی استانداری برای گیلان منصوب نمودند که هم بومی است و هم نقاط ضعف و قوت استان را می شناسد و در راستای توسعه همه جانبه گیلان می تواند کمک کند.

رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی در گیلان با اشاره به ظرفیت اقتصادی، گردشگری و کشاورزی استان، افزود: آقای عباسی از آنجائیکه در گذشته وزیر بوده و ارتباطات گسترده ای در دولت دارد، می تواند بودجه و امکانات خوبی برای پیشرفت استان اخذ نماید.

وی با تاکید بر اینکه شان عباسی در حد معاون رئیس جمهور یا وزیر بوده است گفت: ولی ایشان به خاطر خدمت به مردم استان خودش، مسئولیت استانداری را قبول کردند و ما هم باید به ایشان کمک کنیم.

داداشی به هجمه ها و انتقادات برخی سیاسیون علیه استاندار اشاره کرد و افزود: اگر بخواهیم منصفانه عملکرد آقای عباسی را نقد کنیم، حداقل باید یکسال از مسئولیتش بگذرد، اگر چه در تغییر مدیران دولت گذشته نه تنها در گیلان بلکه در کل کشور تعلل صورت گرفته، ولی اگر همانند گذشته افرادی را سریعا بدون بررسی کارشناسی و نگاهی جامع در پست ها به کارگیری کنند، یقینا باعث ضرر و زیان برای استان خواهند شد.

وی صلاحیت عمومی را در کنار صلاحیت تخصصی برای انتصابات ضروری دانست و ابراز نمود: در برخی رسانه ها میبینم که عده ای از الان شروع به تخریب استاندار کرده اند و با در دست داشتن چراغ قوه‌ای، دنبال نکته یابی در سخنان آقای عباسی هستند و با استفاده از فرمایشات مقام معظم رهبری در پی نقد هم نه ، بلکه تخریب استاندار هستند.

نماینده سابق آستارا ضمن دعوت این منتقدین به وحدت و همدلی اظهار داشت: اگر ما واقعا می خواهیم دولت موفقی داشته باشیم، با توجه به این همه زحماتی که برای پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات کشیدیم، باید از استاندار ایشان حمایت کنیم.

داداشی با بیان اینکه سوء استفاده از کلمات مقدس خوب نیست، افزود: چه بسا روزی برایند صحبت های تفرقه آمیز آقایان منجر به تعرفه استاندار غیر بومی برای ما شود، در حالی که خواسته همه مردم و سیاسیون وجود استاندار بومی و باتجربه است.

داداشی در ادامه خاطر نشان کرد: بنده به هیچ عنوان آقای عباسی را بی عیب و نقص نمی دانم و خواهشم از آقایان این است که به جای سنگ پرتاب کردن از دور، بروند با استاندار بنشینند و نقدهایشان را در جلسات مطرح کنند.

وی در پایان تاکید کرد: هیچ گاه مشکلات استان با تفرقه حل نمی شود، بلکه با وحدت و همدلی می‌توان به آینده استان امیدوار بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عیسی مرادبخش جانباز۵۵٪ یکشنبه , ۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

آقای ریسی راهم دیگه قبولدندارم چون بخاطراینکه خودش هیچکاره است اگرآقای عباسی آدمدخوبی است برمیگردهدبرذات خودش وگیلانی بودن خودش اصلاربطی به ریسی نداردبرادرهمشوندملت رورادست انداختند

اشجعی یکشنبه , ۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶

احسنت

شهنوازی یکشنبه , ۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷

درود بر استاد ولی داداشی

رفتن به نوار ابزار