کد خبر : 5184
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

عده ای از مسئولین فرهنگی گیلان پیرامون اختلاط زنها و مردها در دریا خود را به خواب زده اند!

عده ای از مسئولین فرهنگی گیلان پیرامون اختلاط زنها و مردها در دریا خود را به خواب زده اند!

نقش دستگاههای فرهنگی و متولیان امر در سواحل کم رنگ و ضعیف هست بعضی از مسئولین فرهنگی استان خود را به خواب زده اند و نمیتوان بیدارشان کرد.

به گزارش سرویس فرهنگی “درگیلان“، عزیز پورعزیزی مدیرکل سابق فرهنگی اجتماعی استانداری و از اساتید دانشگاه های گیلان پیرامون ناهنجاری های فرهنگی نوشت:
ویلاهای اختصاصی و باغهایی که بدون مجوز در محل طرحهای سالم سازی دریا فعالیت دارند به محلهای نا امن و ناهنجاری تبدیل شده این مراکز بدون ضوابط و قانون و بدلیل عدم کنترل نهادهای نظارتی متاسفانه به مراکز بی بندوباری واخلاقی تبدیل شده است.
وضعیت سواحل استان گیلان از نظر فرهنگی رها شده بیشتر مسافرین به دلیل نبود امکانات لازم و ضعف مدیریت طرحهای سالم سازی دریا درخارج از طرح ها و در مناطق پر خطر ساحل استقرار پیدا می کنند و به طور اختلاط زنها و مردها وارد دریا میشوند.

نقش دستگاههای فرهنگی و متولیان امر در سواحل کم رنگ و ضعیف هست بعضی از مسئولین فرهنگی استان خود را به خواب زده اند و نمیتوان بیدارشان کرد. سواحل گیلان برای حضور خانواده های مذهبی امن نیست و بلکه شرایط خیلی سخت است.

وضعیت فرهنگی واجتماعی استان علی رغم تذکر علمای معزز و دلسوزان انقلابی استان مورد نگرانی خانواده های مذهبی استان است ناهنجاریها در این استان به رفتار اجتماعی تبدیل شده مسئولین و متولیان امر با این پدیده جدی برخورد نمی کنند شبکه های ماهواره ای بنیان خانواده را هدف قرار داده قانون مبارزه با تجهیزات ماهواره ای سیاست زده شد و در حال بایگانی شدن است.

لازم است نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برای مبارزه و کنترل با این پدیده شوم راهکار قانونی دیگری را ارائه دهند. با چاپ بنر و همایش ها ناهنجاری ها اجتماعی و بد حجابی از بین نمی رود لازم است ائمه محترم جمعه و جماعات و سازمانهای مردم نهاد وگروه های امر به معروف و نهی از منکر و هیئت های مذهبی با توجه به شرایط حساس نسبت به گذشته فعالیت پر رنگی داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار