کد خبر : 6240
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲

عده ای سودجو با انگیزه های خاص، خود را نماینده حضرت آیت الله اشکوری معرفی می کنند!

عده ای سودجو با انگیزه های خاص، خود را نماینده حضرت آیت الله اشکوری معرفی می کنند!

رئیس دفتر نماینده خبرگان رهبری در گیلان گفت: افراد سودجو خود را به عنوان نماینده حضرت آیت الله اشکوری معرفی می کنند.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدجلیل موسوی با بیان اینکه گزارشاتی ثبت شده است که افراد سودجو خود را به عنوان نماینده حضرت آیت الله اشکوری معرفی می کنند, اظهار کرد: مدتی است که گزارشات مختلفی از گوشه و کنار استان به گوش ما رسیده که تعدادی افراد سودجو تحت عناوین مختلف و با انگیزه های قبلی اقدام به معرفی خودشان به عنوان مسئول دفتر  و یا نمایندگی از طرف آیت الله حسینی اشکوری می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدجلیل موسوی رئیس دفتر حضرت آیت الله سیدعلی حسینی اشکوری نماینده خبرگان رهبری در گفتگو با شعاع مشرق ضمن عرض سلام خدمت اصحاب رسانه و مردم عزیز و ولایتمدار گیلان وعرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: از حضور پرشور مردم قدرشناس گیلان در عزاداری ها وهیئت های مذهبی و مراسم های سنتی که به شکوه هرچه بیشتر زنده نگهداشتن فرهنگ عاشورا کمک کردند به نوبه خود تشکرمینمایم و آرزوی توفیقات روزافزون و سربلندی برای مردم قدرشناس این استان را از پروردگار منان خواستارم.

photo_2016-10-22_03-28-24

رئیس دفترحضرت آیت الله اشکوری در گیلان با بیان اینکه باید قدرشناس خون شهدا وخانواده های ایثارگران باشیم، اذعان نمود: از تمامی خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران و مخصوصا خانواده شهدای عزیز مدافعان حرم  که با تقدیم جان خود این امنیت وثبات را برای کشور به ارمغان آوردند قدردانی میکنم.

وی  در مورد انتخابات گذشته و از حضور چشمگیر مردم در پای صندق آرا تشکرنمود و اظهار کرد: از همه مردم گیلان که با حضور با شکوه و گسترده خود در انتخابات گذشته برگ زرین دیگری را در صفحه انقلاب اسلامی رقم زدند سپاسگزاری میکنم و امیدواری برای تداوم حضور هرچه باشکوه تر مردم در انتخابات آتی را آرزومندم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدجلیل موسوی با بیان اینکه گزارشاتی ثبت شده است که افراد سودجو خود را به عنوان نماینده حضرت آیت الله اشکوری معرفی می کنند, اظهار کرد: بنده قصد تصدیع و گرفتن وقت دوستان را هم نداشتم و علی القاعده عادت به مصاحبه هم ندارم اما مدتی است که گزارشات مختلفی از گوشه و کنار استان به گوش ما رسیده که تعدادی افراد سودجو تحت عناوین مختلف و با انگیزه های قبلی اقدام به معرفی خودشان به عنوان مسئول دفتر  و یا نمایندگی از طرف آیت الله حسینی اشکوری می کنند.

رئیس دفتر نماینده خبرگان رهبری در گیلان در مورداین شایعه پراکنی ها افزود:  بنده کرارا به دوستان اطلاع رسانی کردم که بر حسب نظر ایشان در سخنرانی اسفندماه گذشته و پس از انتخابات در جمع فعالان ستاد های انتخاباتی و اقشار مردم فرمودند بنده هیچ نمایندهای و یا فرستندهای در استان ندارم وفقط مسئولیت دفتر و امورات مربوط به دفتر را خادم شما آقای سیدجلیل موسوی انجام میدهد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی اخبار منتشر شده از سوی فضای مجازی در مورد عزل و نصب نماینده آیت الله اشکوری را کذب دانست و متذکرشد: این اخباری که در فضای مجازی و سایت ها منتشر می شود که افراد خود را تحت عنوان مسئول دفتر و یا نماینده ایشان منتشر می کنند صحت ندارد و کذب محض است.

موسوی با توجه به انگیزه های این افراد گفت: این افراد هیچ گونه ارتباطی با مجموعه دفتر حضرت آیت الله اشکوری ندارند و متاسفانه گاهی با انگیزه ای خاص که جنبه تخریبی هم دارد اقدام به این کار می کنند.

وی با توجه به رویت شدن این افراد در میان عموم خواستار شد:  از مردم فهیم و آگاه خواهشمندیم در صورت مراجعه و رویت چنین افرادی سریعا با روابط عمومی دفتر تماس گرفته و اطلاع رسانی کنند تا پیگیری های لازم انجام شود.

رئیس دفتر نماینده خبرگان رهبری در گیلان تصریح کرد: ما و مجموعه دفتر همواره تلاشمان بر این بوده و هست که طبق فرمایشات حضرت آیت الله اشکوری حتی الامکان مسایل مربوط به مردم را به سمع و نظر ایشان برسانیم.

موسوی در پایان اظهار داشت: ضمن تشکربرای همه مردم عزیز گیلان آرزوی توفیقات روزافزون را از خداوند متعال مسئلت مینمایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار