کد خبر : 27709
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸

عذرخواهی مدیرعامل شرکت برق گیلان از مشترکین به خاطر قطعی مکرر برق

عذرخواهی مدیرعامل شرکت برق گیلان از مشترکین به خاطر قطعی مکرر برق

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان ضمن عذرخواهی از مشترکین به خاطر قطعی مکرر برق در تابستان امسال تأکید کرد که مراکز حساس و امنیتی با توجه به افزایش مصرف در پی افزایش دما مکلف به تجهیز دستگاه خود به برق اضطراری هستند.

به گزارش گیلانستان صبح امروز همایش تجلیل از خبرنگاران گیلانی با حضور اصحاب رسانه و جراید و هیئت‌مدیره شرکت توزیع برق گیلان در رشت برگزار رشت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان روز خبرنگار را روز نکوداشت انسان‌های فرهیخته دانست و اظهار کرد: خبرنگاران تجسمی از بیدارگری در جامعه هستند و سلامت فکری هر جامعه مرهون زحمات آن‌هاست.

جمشید طالبی رسالت اصحاب رسانه را خطیر توصیف کرد و افزود: خبرنگاران با بر دوش کشیدن اطلاعات بین مردم و مسئولین بر مشکلات جامعه می‌کاهند.

وی ارتباط با مشترکین را بزرگ‌ترین راهبرد شرکت توزیع برق دانست و گفت: خبرنگاران بهترین رابط شرکت برق با مشترکین هستند و ازاین‌رو قابل‌تقدیرند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان با عذرخواهی از مشترکین برق مبنی بر قطعی برق‌های مکرر در استان افزود: با توجه به سیر نزولی دما در استان و کاهش مصرف برق امیدواریم برق مستمر و بدون قطعی را به مشترکین محترم ارائه شود.

طالبی در پاسخ به دلیل سیاست قطعی برق نوبتی در کشور گفت: جز جزیره کیش همه مراکز کشور به شبکه برق سرا سری متصل هستند و قطعی برق‌ها بر اساس مطالعات فنی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه خاموشی اضطراری برق در کل کشور اعمال می‌شود افزود: برخی استان‌ها یا نیروگاه ندارند و یا نیروگاهشان بسیار کوچک است اما این کمبود تولید برق نباید منجر به قطعی برق برخی از مناطق شود.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان دلیل دیگر قطعی برق را کمبود نقدینگی دولت نام برد و گفت: سالانه وزارت نیرو هزاران مگاوات تولید برق به ظرفیت نیروی کشور اضافه می‌کرد اما به دلیل کمبود نقدینگی طی سال‌های اخیر این اتفاق نیفتاده است.

طالبی همچنین افزود: طی سال‌های اخیر خشک‌سالی را نیز در کشور شاهد بوده‌ایم درحالی‌که برخی از نیروگاه‌ها با آب تولید برق می‌کنند ازاین‌رو شاهد کمبود تولید برق را در کل کشور شاهد بوده‌ایم.

وی در پاسخ به اجرایی نشدن عدالت قطعی برق در برخی از مناطق ازجمله گلسار رشت خاطرنشان کرد: منطقه گلسار ازجمله مناطقی است که مصرف برق بالایی دارد و علاوه بر آن گاها برق استانداری نیز قطع می‌شود.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با تأکید بر اینکه مراکز حساس و استراتژیک باید مجهز به ژنراتورهای برق اضطراری باشند افزود: با توجه به کمبود تولید برق و افزایش تدریجی دما در کل جهان دستگاه‌های اجرایی، مراکز حساس و امنیتی مکلف به تجهیز برق اضطراری هستند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار