کد خبر : 38932
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 تیر 1398- 46: 14

نماینده مردم آستارا در مجلس:

عزل و نصب غیرمنطقی در علوم پزشکی گیلان توسط مافیای سلامت در غیاب استاندار/ انتصابات نباید سیاسی باشد

عزل و نصب غیرمنطقی در علوم پزشکی گیلان توسط مافیای سلامت در غیاب استاندار/ انتصابات نباید سیاسی باشد

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر پرهیز از انتصابات سیاسی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان از به راه افتادن مافیا در حوزه سلامت ابراز نگرانی کرد.

به گزارش گیلانستان، ولی داداشی در گفت‌وگویی با اشاره به جایگاه سلامت در جامعه اظهار کرد: حوزه بهداشت و درمان یکی از حساس‌ترین عرصه خدمت به مردم است و باید مسؤولین این رده آموزشی، بهداشتی و درمانی متخصص و متعهد باشند.

وی با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان باید به‌صورت صادقانه و فعالانه خدمت کرد، افزود: حوزه بهداشت و درمان مستقیماً با حیات مردم در ارتباط است و باید در این زمینه علیرغم تخصص و تعهد زیرساخت‌های آموزشی و درمانی برای مردم در تمامی مناطق به‌صورت عادلانه توزیع شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییرات مدیریتی در ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: دانشگاه علوم پزشکی عرصه‌ای کاملاً تخصصی است و انتصابات در این دانشگاه نباید سیاسی باشد.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس با ابراز نگرانی از به راه افتادن مافیا در حوزه سلامت خاطرنشان کرد: برخی از افراد با انتصابات سیاسی در تلاش هستند تا مافیای سلامت را در حوزه بهداشت و درمان به راه انداخته و سلامت جامعه را با مخاطرات جدی روبرو کنند.

داداشی با انتقاد از نصب و عزل‌ها در استان در غیاب استاندار خاطرنشان کرد: استاندار سکان‌دار دستگاه‌های اجرایی در استان است و هر عزل و نصبی باید با مشورت وی انجام شود و این در حالی است که گیلان هنوز استاندار ندارد و این نوع عزل و نصب‌ غیرمنطقی است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به نگرانی اعضای مجمع نسبت به عزل و نصب سیاسی در سطح دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: طی ارتباطی که با معاون پارلمانی وزیر بهداشت داشتم، موضوع انتصاب ریاست جدید در دانشگاه علوم پزشکی را تشریح کرده و خواستار توجه و رسیدگی وزارت بهداشت نسبت به موضوع شده‌ام.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار