کد خبر : 25020
تاریخ انتشار : شنبه 1 اردیبهشت 1397- 12: 14

علیه سپیدرود حاشیه سازی نکنید

علیه سپیدرود حاشیه سازی نکنید

از اداره کل ورزش و جوانان می خواهم که به عنوان متولی ورزش اجازه ندهند که امنیت سرمایه گذاری مخدوش و این گونه دخالت ها باب شود و با حاشیه سازان برخورد نمایند .

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی گیلانستان، نقی هدایتی در یادداشتی با عنوان “علیه سپیدرود حاشیه سازی نکنید” به شرح زیر نوشت:

نامه ای منتسب به اقای بیات رییس هیات شطرنج خطاب به هیات فوتبال در باره وضعیت باشگاه سپیدرود در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که اینجانب به عنوان یک شهروند و علاقمند به سپیدرود لازم می دانم به برخی از موارد اشاره نمایم:
امتیاز سپیدرود از سوی یک نهاد قانونی به اقای دکتر تن زاده واگذار شده است و برای من قابل فهم نیست که چرا اقای بیات به خودش اجازه می دهد که در باره مالکیت و وضعیت مالی باشگاه نامه پراکنی کند و به دنبال بازاریابی برای فروش تیم باشد.

در حالی که سپیدرود در روز یکشنبه بازی حساسی با فولاد خوزستان دارد و سرنوشت و ماندگاری تیم را رقم می زند چرا اقای بیات ابتدا در اینستا گرام بیانیه می دهد و بعد نامه سرگشاده منتشر می کند؟! این صدای ناساز ایا برای به هم ریختن تمرکز تیم بلند نشده است؟ این نوع رفتارها با کدام توجیه سازگار است؟

این نوع اقدامات تعرض به حقوق و حریم مالکیت خصوصی است و هر سرمایه گذاری احساس خواهد کرد که نباید در ورزش استان سرمایا گذاری کند چرا که احساس امنیت نخواهد کرد ؛بنابراین ، من از اداره کل ورزش و جوانان می خواهم که به عنوان متولی ورزش اجازه ندهند که امنیت سرمایه گذاری مخدوش و این گونه دخالت ها باب شود و با حاشیه سازان برخورد نمایند .

پیش نهادم این است که بخش حقوقی باشگاه سپیدرود علیه این گونه اقدامات حاشیه ساز و نقض کننده حقوق مالکیتی در محاکم قضایی شکایت کند و از هواداران عزیز می خواهم که با حمایت از باشگاه اجازه ندهند که حاشیه سازان به اهداف خود برسند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار