کد خبر : 68694
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 مرداد 1400- 47: 12

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

عملکرد خوب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان دربرگزاری مناسبت ها

عملکرد خوب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان دربرگزاری مناسبت ها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به ارائه مدلی جدید برای برگزاری مناسبت های انقلابی و مذهبی با شیوع کرونا، گفت: عملکرد این شورا در گیلان خوب بوده است.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام مجتبی اشجری صبح دوشنبه در دیدار با استاندار گیلان به مناسبت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به فعالیت این نهاد طی چهار دهه گذشته، گفت: این شورا در برگزاری مراسم ملی و انقلابی و همچنین اعلام مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران در مقاطع مختلف عملکرد خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه برگزاری بزرگداشت مناسبت‌های انقلاب و برگزاری مراسم ملی و انقلابی از وظایف این شورا است، اظهار کرد: لحظه شناسی از مهمترین ویژگی‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این سال‌ها بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه این نهاد مولود انقلاب همواره زمینه‌ساز حضور آگاهانه و به موقع مردم در مناسبت‌های ملی و انقلابی و رخدادهای مهم بوده است، افزود: این نهاد با زمینه‌سازی خلق حماسه‌های متعدد موجبات مانایی انقلاب اسلامی را فراهم آورده است.

وی در ادامه با بیان اینکه حضور پرشور مردم در بزرگداشت ایام‌الله انقلاب اسلامی نقشه‌های متعدد دشمنان نظام را خنثی کرده است، بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش مؤذن انقلاب اسلامی را داشته و همواره مردم را به پاسداشت مناسبت‌های انقلاب و حراست از نظام مقدس فراخوانده است.

اشجری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در صراط مستقیم حرکت کرده است، گفت: این نهاد انقلابی موفقیت‌های خود را مدیون بصیرت و حضور آگاهانه و پرشور مردم در بزنگاه‌های حساس تاریخی است.

وی با بیان اینکه این شورا تلاش کرده با آگاهی‌بخشی، بازخوانی و واکاوی رویدادها و رخدادهای انقلاب جلوی تحریف و فراموشی مناسبت‌ها را بگیرد، تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا نیز این نهاد انقلابی تلاش کرد با ارائه مدلی ضمن صیانت از سلامت جامعه، زمینه‌های پاسداشت مناسبت‌ها را نیز فراهم کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه مناسبت‌های انقلاب اسلامی تعطیل نشدنی است، تاکید کرد: در ماه‌های اخیر مراسم سلامت‌محور بسیاری با حضور نمادین مردم و گاهی به شکل رژه خانوادگی خودرویی و یا برنامه زنده تلویزیونی در ساعات پر مخاطب برگزار شده است.

وی با بیان اینکه حضور آیت‌الله جنتی در رأس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی موجب قوام این نهاد انقلابی شده است، بیان کرد: هدایت‌های هوشمندانه و حمایت‌های دلسوزانه این عالم مجاهد سبب غنای مناسبت‌های انقلابی در سطح کشور شده است.

حجت الاسلام اشجری، استان گیلان را جز استان‌های موفق کشور در بزرگداشت مناسبت‌های اسلامی و انقلابی و برگزاری مراسم ملی و مذهبی دانست و اظهار کرد: این استان توانسته با ابتکار و نوآوری در بزرگداشت ایام‌الله انقلاب اسلامی در شرایط مختلف، به نمونه‌ای مثال‌زدنی و الگویی برای دیگر استان‌ها تبدیل شود.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از یک مجموعه بزرگ مدیریتی در سطح استان تشکیل شده که با همفکری، همدلی و همکاری و زمینه‌سازی حضور پرشور و شعور مردم، حماسه‌های بزرگی را در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسانده است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار