کد خبر : 58249
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳

دستگاه قضا قطعا کوتاه نخواهد آمد

عیادت امام جمعه رشت از بانوی آمر به معروفی که در بوستان کشاورز مورد ضرب و شتم قرار گرفت

عیادت امام جمعه رشت از بانوی آمر به معروفی که در بوستان کشاورز مورد ضرب و شتم قرار گرفت

نماینده ولی فقیه در گیلان در راستای تکریم از آمران به معروف و ناهیان از منکر از بانوی محترمه رشیدی که در بوستان کشاورز رشت مورد ضرب و شتم قرار گرفت، عیادت کرد.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رسول فلاحتی امروز با حضور در منزل خانم رشیدی بانوی آمر به معروف و ناهی از منکر که چندی پیش در بوستان کشاورز رشت مورد ضرب و شتم قرار گرفت اظهار کرد: هدف از حضور در منزل خواهر محترمه رشیدی در واقع تکریم از همه خواهران، برادران و مردمی که امر به معروف و نهی از منکر انجام می دهند، است.

وی ادامه داد: از اینکه این خواهر محترمه آنگونه در پارک مورد تعرض قرار گرفت از ایشان معذرت می خواهیم و از دستگاه قضا و همه کسانی که مربوط به این مسئله می شوند انتظار داریم در این راستا اقدام هایی انجام دهند که اینگونه رفتارها در شهر و استان ما تکرار نشود.

امام جمعه رشت خطاب به خانم رشیدی، تصریح کرد: شما مایه افتخار مردم گیلان هستید و دستگاه قضا به طور قطع از برخوردی که با شما شده کوتاه نخواهد آمد.

آیت الله فلاحتی، وجود مردان و زنان شجاع گیلانی را مایه افتخار دانست و بیان کرد: همه خواهران و برادرای که دل شان برای انقلاب و نظام می سوزد به طور قطع در برابر ناهنجاری ها کوتاه نمی آیند بنابراین تکریم از بانوی آمر به معروف در واقع تجلیل از اسلام است.

وی به روایتی از امیر مومنان امام علی(ع) مبنی براینکه تمام واجبات در مقابل امر به معروف و نهی از منکر مانند قطر در برابر دریا است، اشاره کرد و گفت: امر به معروف جهاد بزرگی است و این ملت برای حفظ ارزش ها ایستادگی می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار