کد خبر : 7523
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹

فتنه‌گران فرهنگی در رشت با بودجه شهرداری روحیه رجوع به غرب را القاء می‌کنند

فتنه‌گران فرهنگی در رشت با بودجه شهرداری روحیه رجوع به غرب را القاء می‌کنند

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه در شهر ما فتنه‌گران فرهنگی با بودجه گیری از شهرداری روحیه رجوع به غرب را القاء می‌کنند گفت: اکنون برخی از ولنگاری فرهنگی رشت ابراز خرسندی کرده و آن را به پاریس تشبیه می‌کنند.

به گزارش گیلانستان ،  حجت‌الاسلام والمسلین سعید مهدوی در افتتاحیه جشنواره مردمی فیلم عمار استان گیلان در مجتمع فرهنگی خاتم الانبیاء رشت اظهار داشت: عمارها برای استقرار کلمه حق در طول تاریخ باید حضور داشته باشند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان با اشاره به لزوم ساختار زندگی اجتماعی مبتنی بر توحید تصریح کرد:  مهمترین سختی‌ها برای رسیدن به تمدن نوین بر اساس مبانی توحیدی استقرار کلمه توحید است.

مهدوی با بیان اینکه تأسیس جامعه توحیدی راحت‌تر از تثبیت آن است افزود: هرچقدر رسول اکرم(ص)  برای نزول جامعه توحیدی زحمت کشید  امیرالمومنین در هنگام تاویل قرآن بیشترین سختی‌ها را تحمل کرد و تحمل سختی‌ها و غربت‌ها در نهضت علوی و فاطمی و به تبع آن در نهضت حسنی و حسینی سخت‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه جبهه معاند در زمان تثبیت حکومت اسلامی چهره خود را تغییر می‌دهد گفت: عناد ستیزه‌گری جبهه کفر هویدا می‌شود لذا روحیه مقاومت و مبارزه برای یک مسلمان و اهل جبهه حق راحت‌تر به‌دست می‌آید.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء گیلان با بیان اینکه در جهاد کبیر باید با کفر مقابله کرد افزود: باید در مرز اطاعت و تبعیت از اهل کفر نیز در مقابل دشمن بایستیم و در این حالت نفوذ در دستگاه‌های تصمیم گیر و تصمیم ساز ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به روایت زندگی علی(ع) گفت: فتنه جملیه هرچقدر سنگین بود سخت‌تر از صفین نیست لذا فتنه 88 فتنه انقلابیون خسته‌ای بود که با حضور مردم در 9 دی خاموش شد اما امروز شکل فتنه عوض شده و خطرناک ترین نوع فتنه،  فتنه فرهنگی و در حوزه مدیریت جامعه است که در حال شکل گیری است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان اعلام کرد: این فتنه توسط برخی هنرمندان در حال شکل گیری است؛ جامعه فرا دست‌ها بسیج شده و با ایجاد شبکه اجتماعی در شمال شهر تهران مرکز مهم تصمیم‌گیری در نظام اسلامی را نشانه گرفته است.

مهدوی تصریح کرد: جشنواره عمار مهمترین عرصه مبارزه با فتنه فرهنگی و انقلابیون وامانده‌ای است که روحیه یأس را در دولت امید در جامعه القا می‌کنند و عمارها باید با زبان هنر حرف بزنند و در شهر ما فتنه‌گران فرهنگی با بودجه گیری از شهرداری روحیه رجوع به غرب را القا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کسی که سالیان سال در زمان انقلاب در آمریکا خوش می‌گذراند اکنون از ولنگاری فرهنگی رشت ابراز خرسندی می‌کند خاطرنشان کرد: به چه دلیل احساس خوشحالی می‌کنید که رشت مانند پاریس شده است؟ کدام ولنگاری شهر آن را به پاریس شبیه کرده است؟

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء گیلان به لزوم به میدان آمدن عمارهای فرهنگی اشاره کرد و متذکر شد: باید در این جشنواره صدای قرائت عدالتخواهی برگرفته از آموزه‌های اهل بیت عصمت در جهان نفوذ پیدا کند؛ صدای ملت باید سبک زندگی نایب امام زمان(عج) را در سراسر دنیا منتشر کند.

وی با بیان اینکه فتنه امنیت اخلاقی و هویت بخش ما و باورهای ما نشانه گرفته است تصریح کرد: بدانید فتنه تمام نشده  بلکه شکلش تغییر پیدا کرده است و می‌خواهند جایگاه ولایت متزلزل شود و وادار به حکمیت‌های فتنه‌گران شود.

مهدوی با بیان اینکه جشنواره عمار باید جوشش انقلابی تحقق پیدا کند اعلام کرد: این جشنواره با جشنواره‌های غرب زده این کشور برای رسیدن به فرهنگ غرب زده تفاوت دارد و هدفش دمیدن روح هنر در کالبد انسان است.

وی با اشاره به سخنان امام(ره) گفت: جنگ ما جنگ بین شرافت و رذالت بود و این جنگ تمام شدنی نیست و باورمندان به حکومت و نظام اسلامی که ایران را تمدنی با قرابت اسلام ناب می‌خواهند باید بدانند امروز چیزی که توسط خواص آلوده نشانه گرفته شده، نظام اسلامی است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان گیلان اظهار داشت: در تمدن اسلامی هم هنر ارزشی هست و هم هنر غیر ارزشی وجود دارد؛ هنری که دعوت به فساد باشد و دعوت به تسلیم در مقابل نظام سرمایه‌‌داری کند ضد ارزشی است.

وی با بیان اینکه آن هنرمندی که کارش حمایت از خواص آلوده بوده نامه پر تزویر در دفاع از گورخوابی‌ها می‌کند اظهار کرد : امثال تو در تایید  فرهنگ لیبرالیستی قدم برداشتند و اکنون خود را دلسوز گورخواب‌ها نشان می‌دهند.

مهدوی خاطرنشان کرد: شما جوانان را در طغیان علیه حکم خدا با فیلم‌های خود بارها گورخواب کرده‌اید و جشنواره عمار جهاد کبیری برای مقابله با فتنه کران فرهنگی است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار