کد خبر : 3529
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 اسفند 1394- 41: 0

فتنه انگلیسی سایت خاخورزا و رفقایش علیه جبهه ارزشی و اصولگرایی گیلان!

فتنه انگلیسی سایت خاخورزا و رفقایش علیه جبهه ارزشی و اصولگرایی گیلان!

این سایتها در حال به پا کردن فتنه ای انگلیسی میان جوانان مومن و ارزشی گیلان هستند تا شاید بتوانند اتحاد بزرگشان را برهم بزنند و به اهداف پلید خود در انتخابات دست یابند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “درگیلان“، بعد از اعلام لیست نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان برای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه رشت، سایت خاخورزا و چندین سایت اجاره ای اصلاح طلب در حرکت و سناریویی از پیش طراحی شده با دستور وکیل الفتنه گیلان (که این روزها به شدت با کاهش مقبولیت مردمی مواجه شده) اقدام به تفرقه افکنی میان نیروهای ارزشی و انقلابی گیلان نمودند.

این سایتها که جز ضرر و زیان هیچ فایده ای برای مردم و قشر ضعیف جامعه نداشته و همواره نشان داده اند دغدغه ای جز رای آوری صاحب اختیارانشان ندارند، با الگو گرفتن از فتنه هایی که انگلستان در طول تاریخ میان مسلمانان به پا کرده است، در حال به پا کردن فتنه ای انگلیسی میان جوانان مومن و ارزشی گیلان هستند تا شاید بتوانند اتحاد بزرگشان را برهم بزنند!

fetne

یکی از این نوع فتنه گری ها مصاحبه های هدفمند و تفرقه انگیز با شخصیت ها و کاندیداهای اصولگرایی آنهم علیه یکدیگر است. هرچند شایسته بود برخی از بزرگانی که به لیست انتقاد داشتند حداقل بعد از انتخابات واکنش نشان می دادند؛ ولی این سایتهای معلوم الحال به حدی هنرمندانه در حال فتنه گری هستند تا جایی که برخی از رسانه های خودی هم به جای فراهم نمودن فضایی آرام و بدون تشنج در جامعه، از آن شخصیت های اصولگرایی انتقادهایی تند و غیر کارشناسانه می کنند!

در پایان قابل ذکر است که مردم شریف و ولایتمدارمان همواره نشان داده اند که هیچگاه فریب این نوع تفرقه های انگلیسی را نمیخورند و با تاسی از فرمایشات حضرت امام خامنه ای، به لیست افراد مومن و دلسوز در انتخابات تمکین می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار