کد خبر : 11149
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳

فتنه گران 88 با اینکه در جلسه‌های خصوصی اعتراف کردند تقلبی نشده اما هیچ زمانی در مجامع عمومی و رسانه‌ها چیزی نگفتند

فتنه گران 88 با اینکه در جلسه‌های خصوصی اعتراف کردند تقلبی نشده اما هیچ زمانی در مجامع عمومی و رسانه‌ها چیزی نگفتند

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان گفت: خدمت‌رسانی به مردم و دخالت دادن ملت در تصمیم‌گیری‌های کشور براساس انتخابات دو رکن مهم همراهی مردم با انقلاب است.

به گزارش گیلانستان، سردار هامون محمدی ظهر امروز در همایش هیأت‌های نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان‌ها و بخش‌های گیلان با تبریک فرا رسیدن ماه رجب و سال جدید اظهار کرد: بررسی نگاه نظام‌های سیاسی به مردم و مردم‌سالاری دینی حائز اهمیت است.

وی به انحراف بسیاری از انقلاب‌ها به دلیل همراهی نکردن مردم اشاره کرد و افزود: همراهی مردم با انقلاب‌ها معلول دو دلیل است و یکی از آنها خدمت‌رسانی کامل به مردم و دیگری مشارکت دادن ملت در اداره کشور محسوب می‌شود.

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم در انتخاب‌های مختلف در جمهوری اسلامی ایران حضور دارند، تصریح کرد: نظام اسلامی با برگزاری انتخاب‌های متعدد و سالم حضور مردم در مدیریت کشور را حفظ کرده است.

محمدی به فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: تهمت تقلب را به‌دروغ در برگزاری انتخابات به نظام زدند البته در جلسه‌های خصوصی اعتراف می‌کردند تقلبی صورت نگرفته اما هیچ زمانی جرأت و جسارت پیدا نکردند در مجامع عمومی و رسانه‌ها این اعتراف خود را بیان کنند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری حتی یک گام از قانون در فتنه سال 88 عقب‌نشینی نکردند، بیان کرد: در انتخابات دوره گذشته ریاست جمهوری، رهبر معظم انقلاب بر اجرای قانون ایستادگی کردند و در نتیجه این ظرفیت در نظام ایجاد شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان، نتیجه تمام انتخابات در جمهوری اسلامی ایران را محصول رأی مردم دانست و خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی کسی به جای مردم نمی‌تواند تصمیم بگیرد.

محمدی بر بیان شرایط و ویژگی‌های یک نماینده یا رئیس جمهور اصلح در انتخابات‌ برای مردم تأکید کرد و یادآور شد: هیچ زمانی نباید به جای مردم تصمیم‌گیری شود و باید به شعور، آگاهی و حسن انتخاب مردم ایمان و اعتقاد داشته باشیم ضمن اینکه خدمت‌رسانی به مردم و دخالت دادن ملت در تصمیم‌گیری‌های کشور براساس انتخابات دو رکن مهم همراهی مردم با انقلاب است.

وی در ادامه با اشاره به خدمت‌رسانی بسیار خوب دولت سوریه به مردم این کشور، اظهار کرد: سوریه کشوری عقب‌افتاده نبوده و نیازهای توسعه‌ای آب، برق، جاده و … در روستاهای این کشور وجود دارد.

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان به حمایت مردم سوریه با تمام توان از کشور خود اشاره کرد و گفت: حضور جمهوری اسلامی ایران در سوریه مبنای اعتقادی و سیاسی دارد و برای دفاع از مظلومان و تامین امنیت ملی است./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار