کد خبر : 5840
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۸:۰۷

فتنه گری که دانشجویانش را به آشوب خیابانی وادار میکرد، امروز مسئولیت مهمی در گیلان دارد/ اطرافیانتان را کنترل کنید

فتنه گری که دانشجویانش را به آشوب خیابانی وادار میکرد، امروز مسئولیت مهمی در گیلان دارد/ اطرافیانتان را کنترل کنید

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان گفت: آقای استاندار! اگر آرامش در استان وجود دارد به خاطر صبر و حوصله و بصیرت بچه های انقلابی است، با بازی هایی که اطرافیان شما به وجود می آورند معلوم نیست که همیشه این سکوت ادامه داشته باشد.

به گزارش گیلانستان به نقل از سنگرما، رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان در نشست بصیرتی که مناسبت هفته دفاع مقدس در مهدیه سنگر برگزار شد با گرامیداشت یاد وخاطره ۸سال دفاع مقدس به تشریح حوادث مهم جنگ وخیانات بنی صدر پرداخت.

ê

وی به نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی اشاره کرد وخاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار های مختلف با مردم ومسئولان آخرین وضعیت کشور را ترسیم می کند.
سردار علیزاده به تقسیم بندی جهاد پرداخت وتسریع کرد: در تصور ما جهاد بر دونوع جهاد ابتدایی وجهاد دفاعی تداعی می شود ویک نوع جهاد دیگر که پیامبر (ص) از آن به عنوان جهاد اکبر یاد کرده است.
رئیس مجمع عالی بسیج ادامه داد وافزود: مقام معظم رهبری از یک نوع جهاد نام برده است  وآن جهاد کبیر است که در قرآن هم در سوره فرقان آیه ۵۲  به آن اشاره شده است.
وی عدم تبعیت  از کفار و مبارزه با آنان را جهاد کبیر معرفی کرد واذعان کرد: امروز توان آن را داریم که پرچم عدم تبعیت از نظم ظالمانه دنیا را بلند کنیم.
استاد دانشگاه عنوان کرد: دشمن در صحنه نظامی امکان نبرد با جمهوری اسلامی را ندارد شاید بتواند شروع کننده باشد اما  پایان جنگ دستش نخواهد بود.

استراتژی دشمن تبدیل به شعار داخلی ما شده است
علیزاده با بیان اینکه آمریکا پس از نامیدی در صحنه نظامی استراتژی با نام تعامل در مسایل مختلف اقتصادی،سیاسی، فرهنگی،اجتماعی برای ایران برنامه ریزی کردندافزود: استراتژی دشمن تبدیل به شعار داخلی ما شده است  وهمایش هایی هم با عنوان امام وتعامل بادنیا برگزار می شد که رهبر معظم انقلاب در سخنان خود در مرقد امام به آن با موضع تحریف امام (ره) اشاره شد.

برجام خسارت محض بود
رئیس مجمع عالی بسیج تصریح کرد:  تفکر تعامل هرچه به جلو می رود از گفتمان انقلاب اسلامی فاصله می گیرد،آن روزی  که حکم ریاست جمهوری تنفیذ شد رهبر انقلاب در تذکری فرمودند: آقای رئیس جمهور باید بداند رئیس جمهور ،جمهوری اسلامی است .

علیزاده طبق فرموده رهبر معظم انقلاب برجام را خسارت محض عنوان کردواذعان داشت: محرمانه های برجام که از مردم مخفی ماند یکی آن می شود FATF،یکی آن می شود تروریست دانستن حزب الله وبرخی ها که بعداً بیرون می آید.

این تحلیل گرسیاسی استان تاکید کرد : یک روزی گفته می شد که مشکل آب هم با برجام حل خواهد شد،الان می گویند کی گفته که با برجام قرار تحریم ها برداشته شود.

اصلاحات چه چیز را میخواهند اصلاح کنند ؟
وی با بیان اینکه اصلاح طلبان را دعوت به مناظره می کنم اظهار داشت : جریان اصلاحات چه چیز را میخواهند در نظام اسلامی اصلاح کنند؟اگر میخواهند افرادی که حقوق ها نجومی گرفته اند دستشان را قطع کنند ما دستانتان را می بوسیم،اما می بینیم همشهری ما  گیرندگان حقوق های نجومی را ذخایر انقلاب می داند.

علیزاده ادامه داد وگفت: اگر میخواهند مشکل بی کاری جوانان را حل کنند ودنبال گردش چرخ کارخانجات هستند از ما حزب اللهی تروانقلابی تر  هستند ،اما  کنسرت اولویت اول آنها شده است ودر دولت مصوبه می کنند ومیگویند نیروی انتظامی ،سپاه وبسیج،اطلاعات وقوه قضایه  حق ندارند مانع اجرای کنسرت شوند.

وی گفت : کسی با کنسرت مخالف نیست اما مراسمی که با رقاصی ،اختلاط و…برگزار می شود دهن کجی به ارزش هاست .
رئیس مجمع عالی بسیج خاطر نشان کرد: برای یک جلسه کنسرت ۳ جلسه شورای تامین برگزار می شود، آیا دغدغه اصلی مردم این است .

سخنران این مراسم  اذعان کرد: شما فتنه گر سال ۸۸ را گذاشته اید سر کار بعد می گویید سپاه وبسیج ،قوه قضایه ونیروی انتظامی حق ندارد دخالت کند.

تذکر قاطع به استاندارگیلان برای کنترل اطرافیان
رئیس مجمع عالی بسیج به صحبت های مدیر کل سیاسی استانداری در بخش سنگر واکنش نشان داد وخاطر نشان کرد: همین آقا در دوران اصلاحات باعث درگیری در ماجرا حضور ماهی صفت در رشت بود وهمین آقایان موسسه زدند  وکنسرت برگزار می کنند وبعد پشت ماجرا می مانند.
علیزاده یاد آورشد: آن آدمی که سال ۸۸ ورق های امتحان را جمع کرد وبه دانشجویان گفت: بریزید تو خیابان امروز در استان مسئولیت مهمی دارد.
وی گفت : این آقا در سخنان خود گفته است :بسیج،سپاه ،نیروی انتظامی وقوه قضاییه تابع حاکمیت است وباید از حاکمیت وولایت دفاع کنند ،اما دولت از جهت فکری در حاکمیت نیست وتنها در جهت امانتداری در حاکمیت است ومن مدیر نمی توانم امکانات دولت را برای حامیان حاکمیت صرف کنم .

سردار علیزاده توضیح داد: این آقا می گوید که من از نظر فکری در حکمیت نیستم به نظر من می گوید یعنی حکومت اسلام را قبول ندارم و اگر شما امانت داری چگونه در ادارات برای احزاب جلسه می گذارید؟
تحلیل گر سیاسی استان  اظهار داشت : اگر اداره کل سیاسی استانداری در حاکمیت نباشد چه کسی در حاکمیت باشد ؟
سخنران این نشست بصیرتی تصریح کرد: این آقا علاوه بر دخالت نکردن بسیج وسپاه ونیروی انتظامی وقوه قضایه برای ائمه جمعه و حتی مراجع تقلید هم تعیین تکلیف کرده است .

وی تاکید کرد: روی سخناننم با آقای استاندار است، برادر عزیزم چه طور معاونت، مدیرکل شما می آیند این گونه صحبت می کند، اگر آرامش در استان وجود دارد به خاطر صبر و حوصله و بصیرت بچه های انقلابی است، با بازی هایی که اطرافیان شما به وجود می آورند معلوم نیست که همیشه این سکوت  ادامه داشته باشد.

رئیس مجمع عالی بسیج  تاکید کرد: آقای استاندار اطرافیانتان را کنترل کنید وگرنه این دهن کجی ها بی پاسخ نخواهند ماند.

علیزاده در پایان  با تاکید بر حفظ وانسجام جبهه انقلاب خواستار وحدت بیشتر این جبهه شد .

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روشن سه شنبه , 6 مهر 1395 - 13:35

مرگ بر شیطان بزرگ امریکا. مرگ بر ضد ولایت فقیه. مرگ بر فتنه گران . دورود بر شرف و غیرت امت اسلامی ایران عزیز.

حسین سه شنبه , 6 مهر 1395 - 19:54

فکر کنم منظور سردار از اون فتنه گر آقای ک.م باشه
خخخخخخخخ

رفتن به نوار ابزار