کد خبر : 87927
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اسفند 1401- 56: 18

فراخوان دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی منتشر شد

فراخوان دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی منتشر شد

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه های بیستمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان، یاسر تقوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به میزبانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اظهار کرد: هدف از این جشنواره اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف ائمه معصومین (ع) و آموزه‌های آن به ویژه فرهنگ منور رضوی است.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به بخش ویژه این دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی افزود: در این دوره ضمن تمرکز بر منابع مرتبط با سیره حضرت امام رضا (ع)، دارای بخشی ویژه با محوریت حضرت امام حسن عسکری (ع) نیز است.

 

وی با بیان اینکه این دوره از جشنواره در دو بخش مکتوب و الکترونیک برگزار می‌شود، بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در بخش انفرادی می‌توانند متناسب با گروه سنی خود ضمن مطالعه کتاب‌ها، در هر یک از رشته‌های جشنواره شرکت کنند.

 

تقوی ادامه داد: در بخش گروهی امکان مشارکت در قالب جمع‌های دوستانه، دانشجویی و صنفی در رشته‌های با قابلیت گروهی میسر است.

 

وی تصریح کرد: دسترسی به کتاب‌ها از سه طریق خرید کتاب با تخفیف، دریافت امانی کتاب با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و همچنین دسترسی به نسخه الکترونیک در سامانه مسابقات امکان‌پذیر است.

 

تقوی با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند در دو قالب کتابخوانی و هنری به رقابت در رشته‌های مختلف بپردازند، افزود: شرکت کنندگان در ۴ گروه سنی (خردسال، کودک، نوجوان و بزرگسال) می‌توانند به صورت انفرادی کلیپ‌هایی با کیفیت در قالب فیلم تهیه و ارسال کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار