کد خبر : 25611
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶

فراخوان طرح احداث بنای کارخانه زباله سوز/دفنگاه سراوان را به بهترین شیوه بهسازی می کنیم

فراخوان طرح احداث بنای کارخانه زباله سوز/دفنگاه سراوان را به بهترین شیوه بهسازی می کنیم

علی مقصودی ، معاون خدمات شهری شهرداری رشت طی گفت و گویی اظهار داشت: طرح مربوط به احداث بنای کارخانه زباله سوز برای شناسایی پیمانکاران واجد شرایط به فراخوان گذاشته شد.

به گزارش گیلانستان به نقل از اداره اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت ، علی مقصودی ، معاون خدمات شهری شهرداری رشت طی گفت و گویی اظهار داشت: طرح مربوط به احداث بنای کارخانه زباله سوز برای شناسایی پیمانکاران واجد شرایط به فراخوان گذاشته شد.

وی افزود: هفته آینده کمیته فنی نسبت به ارزیابی پیمانکاران اقدام خواهد کرد و پیمانکاران واجد صلاحیت و شایسته انتخاب خواهند شد.

مقصودی مبلغ قرارداد با شرکت تدبیر ، توسعه ، سلامت برای احداث زباله سوز را ۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: پروژه احداث زباله سوز یکی از مهم ترین و بزرگترین پروژه های شهرداری است و مقرر شد منابع مالی این پروژه توسط استانداری تامین شود.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت تصریح کرد: پس از شناسایی پیمانکار واجد شرایط برای احداث بنای زباله سوز، مرحله دوم مناقصه برگزار می شود.

مقصودی با اشاره به اینکه شهرداری در دو سال گذشته بخشی از عملیات بهسازی دفنگاه سراوان را به اتمام رسانده است اظهار کرد: شهرداری رشت در نظر دارد با اخذ قرارداد به مبلغ ۲۵ میلیارد تومان با یک شرکت مشاور ، بهسازی دفنگاه سراوان را تا دو سال آینده به اتمام برساند.

وی با اشاره به اینکه مطابق ماده ۱۲ قانون مدیریت پسماند تعرفه مکان جدید دفن زباله برعهده دولت است بیان کرد: مقرر شد قبل از اتمام بهسازی دفنگاه سراوان هماهنگی لازم با فرمانداری انجام شود.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت با اشاره به اینکه هدایت شیرابه ها ، پوشش گیاهی ، ضوابط پدافند غیر عامل و ..توسط شرکت مشاور انجام می شود تاکید کرد: تمام تلاش خود را می کنیم بهترین بهسازی ممکن در دفنگاه سراوان را انجام دهیم.

مقصودی خاطرنشان کرد: گونه های گیاهی مناسب نیز توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری در دفنگاه سراوان کاشته شده تا شاهد سر سبزی بیشتر آن منطقه باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار