کد خبر : 83876
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

فرزندآوری به گفتمان عمومی در عرصه جهاد تبیین تبدیل شود

فرزندآوری به گفتمان عمومی در عرصه جهاد تبیین تبدیل شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه تشویق به فرزندآوری بهترین معروف است، گفت: باید فرزندآوری به گفتمان عمومی در عرصه جهاد تبیین تبدیل شود.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی ظهر چهارشنبه در همایش ویژه حجاب، اظهار کرد: فرزندآوری یکی مسائل مهم امروز جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با اشاره به فرهنگ اشتباه «فرزند کمتر زندگی بهتر» افزود: کاهش جمعیت و عدم تمایل خانواده‌ها به فرزندآوری توطئه برای آینده سوزی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه افزایش جمعیت و فرزندآوری در دنیا یک استراتژی مطرح است، گفت: فرهنگ اشتباه عدم فرزندآوری نسخه‌ای بود که دشمن برای تنزل جمعیتی ایران پیچید و این نقصان باید اصلاح شود.

 

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به تهدید پیری جمعیت در کشور و گیلان بیان کرد: فرزندآوری باید به گفتمان عمومی در عرصه جهاد تبیین تبدیل شود.

 

وی با اشاره به نقش بانوان در ارتقای فرهنگ فرزندآوری، افزود: بانوان فرهنگ افزایش جمعیت و فرزندآوری را گفتمان سازی کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه پیری جمعیت اثرات زیانباری برای کشور به همراه دارد، گفت: پیری جمعیت کشور را در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی به بن بست می‌کشاند.

 

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه کاهش جمعیت مشکلات روانی به همراه دارد و با اشاره به آسیب‌های تک فرزندی افزود فروپاشی بنیان خانواده از مسیر کاهش جمعیت و عدم اقبال عمومی به فرزندآوری رد می‌شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ایران قوی با جمعیت قوی به دست می‌آید، گفت: اشتباه محاسباتی برخی مسئولان در دو دهه اخیر وضعیت جمعیت کشور را به چالش کشانده است.

 

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه تشویق به فرزندآوری بهترین معروف است، اضافه کرد: ترویج فرهنگ فرزندآوری و بسترسازی در این حوزه باید همه دغدغه مند باشند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار