کد خبر : 27170
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 تیر 1397- 08: 10

فرمانداران و مجموعه دولت به سختی در راستای برگزاری یادواره‌های شهدا همکاری می‌کنند

فرمانداران و مجموعه دولت به سختی در راستای برگزاری یادواره‌های شهدا همکاری می‌کنند

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: فرمانداران و مجموعه دولت همکاری مناسبی در راستای برگزاری یادواره‌های شهدا ندارند.

به گزارش گیلانستان، سردار محمد عبدالله‌پور در جلسه کمیته حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در رشت اظهار داشت: در سال گذشته ۷۴۷ یادواره شهدا توسط سپاه در استان گیلان برگزار شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه یادواره‌های برگزار شده در سال گذشته ۴۶۵ میلیون تومان هزینه داشته است عنوان داشت: متاسفانه در حال حاضر فقط سپاه و چند سازمان دیگر برای برگزاری یادواره‌های شهدا تلاش می‌کنند.

سردار عبدالله‌پور با اعلام اینکه فرمانداران و مجموعه دولت به سختی در راستای برگزاری یادواره‌های شهدا همکاری می‌کنند تصریح کرد: برنامه‌ریزی خوبی برای برگزاری یادواره‌های شهدا انجام شده اما در مسیر اجرا دچار مشکل می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا با کیفیت کم توهین به مقام شهدا است خاطرنشان کرد: باید تعداد یادواره‌های برگزار شده در نیمه دوم سال ۹۷ در هر شهرستان مشخص شده و تاریخ آن‌ها تعیین شود.

جشنوارهایثاراجتماعیدرگیلان برگزارمی‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان نیز در این جلسه اظهار داشت: سالانه بیش از ۹۰۰ یادواره شهید در استان گیلان برگزار می‌شود که بیش از ۴ درصد یادواره‌های شهدای کشور را تشکیل می‌دهد.

عبدالله‌ پاکاری با اعلام اینکه برخی ناهماهنگی‌ها در برگزاری یادواره‌های شهدا در گیلان وجود دارد تصریح کرد: تجمیع یادواره‌های کم شکوه و دور از شأن شهدا در دستور کار قرار دارد.

وی با اعلام اینکه جشنواره “ایثار اجتماعی” با هدف مقابله با جنگ روانی دشمنان در استان گیلان برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: فراخوان این جشنواره از مهرماه امسال اعلام شده و اختتامیه آن روز ۲۲ اسفند همزمان با “روز شهدا” برگزار می‌شود.

پاکاری با بیان اینکه در تلاشیم تا یادواره ملی شهدای ترور را سال آینده با محوریت “شهید انصاری” در استان گیلان برگزار کنیم گفت: براساس جمع‌بندی‌های انجام شده از سال آینده یادواره “شهید املاکی” به صورت استانی در شهرستان لنگرود برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار