کد خبر : 45933
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

یادداشت/

مائده فلاحتکار:

فرمانده دلها؛ سردار حاجی‌زاده نماد شجاعت و صلابت

فرمانده دلها؛ سردار حاجی‌زاده نماد شجاعت و صلابت

.

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان/ مائده فلاحتکارضیابری: سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته در نشست خبری به منظور تشریح ابعاد حادثه هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری شرکت اوکراینی، پرداخت.

وی در قسمتی از این نشست گفت: موقعی که اطمینان پیدا کردم این اتفاق افتاده آرزوی مرگ کردم برای خودم که ای کاش می‌مردم و این حادثه را شاهد نبودم ما یک عمر خودمان را پیشمرگ مردم کردیم و امروز هم آبرویمان را با خداوند متعال معامله می‌کنیم و در این شرایط سخت مقابل دوربین‌ها ظاهر شدیم توضیح بدهیم.

پس از انتشار این خبر توسط رسانه‌ها توئیت زدن مخاطبین توئیتر و پست و نمایه گذاشتن در اینستاگرام بیش از پیش داغ شد، هر کسی با هر تحلیلی اقدام به توئیت و پستی کرد.

عده قلیلی از کاربران توئیتر و اینستاگرام این اقدام اشتباه سپاه را بولد کرده و تمام خدمات چهل ساله آن را نادیده گرفتند اما عده کثیری از اینستاگرامی‌ها و توئیتری‌ها با هشتک صلابت و شجاعت از سردار عزیز کشورمان سردار حاجی‌زاده جانانه دفاع کردند.

فرماندهی که شجاعانه با تاکید بر نقش نهادهای نظامی در وقوع این فاجعه گفت: مشکل عدم اعلام ممنوعیت پرواز به بخش هوانوردی برنمی‌گردد و هر خطا و مشکلی بوده در مجموعه نیروهای مسلح است، بخش دولتی، کشوری و شرکت فرودگاه‌ها هیچ تقصیر و قصوری ندارند.

فرماندهی که نگاه دشمن به وی است و حال که نتوانسته هفته گذشته وی را در سوریه به شهادت برساند اقدام به تخریب چهره محبوب او در میان عموم مردم کرده است.

فرماندهی که بر عکس دیگر مسئولان شجاعانه و صادقانه آمد تمام اشتباهات را به گردن گرفت و گفت: گردن ما از مو باریک‌تر است و آرزوی مرگ می‌کنم، به راستی کدام مسئول دولتی تا کنون با وجود بارها بارها اشتباه اینگونه وارد عمل شده و از ملت عذرخواهی کرده است؟

به راستی این افرادی که شبانه به خیابان ریختند و شمعی برای از دست دادن عزیزان سانحه هواپیما روشن کردند و عکس و بنر سردار دلها را پار پاره کردند، تا سه روز پیش که خبر سقوط و آتش گرفتن هواپیما منتشر شد کجا بودند؟ آیا این افراد دلواپس همان‌هایی نیستند که از آبشخور دشمن سیراب می‌شوند؟

کسی که ایرانی باشد و دلش برای ایران بتپد باید مدافع تک تک مردمان کشورش باشد نه اینکه بایستد و منتظر بماند تا آتویی از ارگان‌های انقلابی دستش بیفتد شروع کند به داد و قال.

با وجود اینکه جمهوری اسلامی می‌توانست شلیک به هواپیما را بپذیرد و آن را به دشمن نسبت دهد که آمریکا آن را با یک جنگنده اشتباه گرفته که سابقه سرنگون کردن هواپیمای مسافربری داشته و بگویند عوامل امریکا از همین داخل کشور، با دوش پرتاب(سلاحی سبک است که پرتابه‌ای را به سوی هدفی شلیک می‌کند و اندازهٔ آن به صورتی است که انسان می‌تواند آن را بر شانه خود حمل و شلیک کند) به سمت هواپیما شلیک کرده‌اند، می‌شد هزار داستان دیگر ساخت داستان‌هایی که در جعبه سیاه نبود، پس باز هم این جمهوری اسلامی و سپاه است که ولو بعد از چند روز شجاعت و شرافت به خرج داده و اقدام به صداقت در عمل کرده است.

باید گفت در چنین مواقعی که شاید اگر ما جای آنها بودیم دروغ را به صدق ترجیح می‌دادیم اما در چنین مواقعی، درجه‌ای از خودساختگی می‌خواهد که بیشتر ما انها را نداریم، همین.

مائده فلاحتکارضیابری

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار