کد خبر : 61841
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 بهمن 1399- 04: 12

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:

فرهنگ ایثار و شهادت جوهره انقلاب اسلامی است

فرهنگ ایثار و شهادت جوهره انقلاب اسلامی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان بزرگداشت ایام الله دهه فجر را به معنی تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهدا خواند و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت جوهره انقلاب اسلامی است.

به گزارش گیلانستان، عبدالله پاکاری در جلسه هماهنگی کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر به معنی تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهداست.
وی فرهنگ ایثار و شهادت را جوهره انقلاب اسلامی دانست و افزود: شهدا و ایثارگران مصداق عینی فرهنگ ایثار و شهادت هستند و همین فرهنگ عامل استقرار و تداوم انقلاب است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، کمیته ایثارگران را یکی از کمیته‌های پیشتاز در ویژه برنامه‌های دهه فجر خواند و تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال هم از حیث محتوا و هم از حیث کیفیت باید متفاوت از سال‌های گذشته باشد.
پاکاری با تأکید بر لزوم سلامت محور بودن ویژه برنامه‌های دهه فجر، خاطرنشان کرد: ایام الله دهه فجر فرصت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی از برگزاری یادواره تلویزیونی شهدای انقلاب اسلامی استان گیلان خبر داد و افزود: همچنین تجلیل از خانواده شهید آیت‌الله احسانبخش، نماینده فقید ولی فقیه در استان گیلان به عنوان یکی از شخصیت‌های معنوی، مبارز و انقلابی در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، با اشاره به برگزاری مراسم گلباران مزار آیت الله احسانبخش و شهدای گمنام مصلای امام خمینی(ره) رشت در ایام الله دهه فجر، خاطرنشان کرد: آیت الله احسانبخش هم در دوران انقلاب و هم در دوران دفاع مقدس منشأ خدمت بود.
وی با بیان اینکه در هفته گرامیداشت شهدا در اسفندماه از یک سرود جدید رونمایی خواهیم کرد، گفت: مضمون این سرود ایثار و شهادت بوده که به شکلی متفاوت طراحی و اجرا شده است.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

جانباز چهارشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳

متاسفانه امروزه وایثاروشهادت شده سوءاستفاده برخی از مدیران!

رفتن به نوار ابزار